تصمیم جنجالی یحیی بعد از 2 پرسپولیسی/ صحبت های زیاد گل محمدی از درویش

مشکلات مالی و چند موضوع دیگر، انتقاداتی بود که گل محمدی مطرح کرد و وقتی پاسخی به آنها نگرفت، ترجیح داد با عدم حضور در نشست خبری انتقادات خود را به گوش مسئولان باشگاه و افکار عمومی برساند. این در حالی است که روز دوشنبه سومین چک ایرانسل به مبلغ 25 میلیارد تومان به مدیران پرسپولیس کمک کرد تا بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند. هر چند که بازیکنان احساس می کنند تا اینجا لیگ باید بالای 65 درصد از قراردادهایشان را می گرفت که فعلاً 56 درصد است!

یحیی گل محمدی چندی پیش در جلسه هیات مدیره پرسپولیس حضور یافت. گفته می شود در این جلسه دو نفر از اعضای هیئت مدیره در برخی موارد از سرمربی پرسپولیس انتقاد کردند. به نظر می رسد این صحبت ها به مذاق گل محمدی خوش نیاید. سرمربی پرسپولیس نیز در این جلسه نکاتی را مطرح کرد و نگرانی های بازیکنان را به گوش مسئولان باشگاه رساند و حتی گفته می شود گل محمدی از رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه خواسته است تا به خواسته های این باشگاه پاسخ دهد. با موافقت رضا درویش و او که به ندرت به تمرین پرسپولیس می رود، فعلا چنین کاری نکرده است.

برخی از پیشکسوتان و حامیان کار گل محمدی از دلیل دوری و پاسخگویی به سوالات حاشیه ای او می گویند اما برخی دیگر معتقدند سرمربی پرسپولیس قصد دارد پیام روشنی به سران پرسپولیس بدهد. در این زمینه اما شنیده می شود که دلیل حضور یحیی گل محمدی در نشست خبری بی ارتباط با مشکلات اخیر او نیست. چون سرمربی پرسپولیس از برخی مسائل ناراحت است.

این اتفاقات در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس طبیعتا این ادعا را تکذیب خواهد کرد اما آنچه مشخص است تنش بین تیم و باشگاه وجود دارد و مشخص نیست این مشکل تا کی ادامه خواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس طی هفته های گذشته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی حضور پیدا نکرده است که این موضوع باعث جنجال و اعتراض خبرنگاران اصفهانی به تبریز شده است چرا که برخی از اعضای این تیم رسانه این اقدام سرمربی سرخپوشان بی احترامی محسوب می شود.