تصمیم دی ماریا پس از کسر 15 امتیاز از یووه

وی در خصوص کسر 15 امتیاز و احتمال کسب سهمیه اروپا در این شرایط گفت: سقوط ناگهانی در جدول به دلیل کسر 15 امتیاز بسیار سخت است اما اگر با این ذهنیت به کار خود ادامه دهیم که هیچ چیز غیر ممکن نیست. مطمئناً موفق خواهیم شد.”

1794278
آیا این وضعیت بر تصمیمات شما در مورد آینده شغلی شما تأثیر می گذارد یا خیر؟ پاسخ دی ماریا به این سوال این بود: “با وجود همه این مشکلات، زمان مناسبی برای حضور در یوونتوس نبود. البته یوونتوس باشگاه بزرگی است و مهم این است که ما بتوانیم به عنوان یک تیم قوی بمانیم و به او کمک کنیم. بهتر است به اجرای خود ادامه دهیم.”

1794279

سرویس خبر شماره: 1866279
12 بهمن 1401 @ 08:12 |
32 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خوشحالم که اینجا هستم و می خواهم بمانم

او اولین گل یووه را مقابل آتالانتا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. وی در پایان درباره تصمیم احتمالی خود برای جدایی از یووه تاکید کرد: تصمیمات من همیشه بر اساس شرایط خانواده ام است و آنها از حضور در ایتالیا خوشحال هستند. یوونتوس بزرگترین باشگاه است. ایتالیا یکی از قوی ترین باشگاه های اروپا است. بنابراین همه ما از حضور در اینجا خوشحالیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنخل دی ماریا پس از تساوی مقابل آتالانتا تاکید کرد که از دست دادن 15 امتیاز به یوونتوس تاثیری در آینده او ندارد و او همچنان از شرایط خود راضی است.

تصمیم دی ماریا پس از کسر 15 امتیاز از یووه

به گزارش “ورش سه”، این بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا بود که امشب با شش گل (تساوی 3-3) و موقعیت های گلزنی فراوان به پایان رسید. آنخل دی ماریا پس از آن بازی گفت: “بازی فوق العاده ای بود. ما اشتباهات زیادی داشتیم اما کارهای خوبی نیز انجام دادیم.”

قهرمان جام جهانی 2022 قطر افزود: یوونتوس تیمی قدرتمند با ذهنیت برنده است که با وجود سقوط در گذشته توانسته به سطح اول بازگردد و نکته مهم حفظ اتحاد و ادامه همکاری با هواداران است. “