تصمیم عجیب مورایس در مورد مدافع برزیلی


کد اطلاعات: 1970991
15 اکتبر 1402 در 7:21 ب.ظ.
1.1 هزار |

1نقطه نظر

نیلسون اشتباه کرد که با تیر راست بازی کرد.

سرمربی پرتغالی سپاهان در روزی که با غیبت دو بازیکن اصلی خود در قلب خط دفاعی مواجه شد، نیلسون را در ترکیب اصلی قرار نداد.

تصمیم عجیب مورایس در مورد مدافع برزیلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان مشخص بود که هادی محمدی به دلیل مصدومیت و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این دیدار حضور ندارند و احتمال می رفت سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور در این دیدار حضور داشته باشند. قلب خط دفاع سپاهان. برای تمرین، اما …

با این حال مورایس تصمیم تکان دهنده ای گرفت و نیلسون که از نیم فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان اصلی سپاهان یاد می شد از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد تا محمد قربانی و سیاوش یزدانی دو بازیکن مرکزی سپاهان باشند. . مدافعان.

نیلسون در دیدار با پیکان اشتباه بزرگی انجام داد که منجر به تک گل پیکان در ورزشگاه تاستگردی شد و به نظر می رسد این اشتباه باعث عصبانیت موریس شده و باید دید این مدافع برزیلی چه زمانی شانس حضور در ترکیب اصلی سپاهان را پیدا می کند. یک تیم دیگر . نیلسون در 3 بازی ابتدایی فصل (به جز دیدار مقابل ذوب آهن که به دلیل اخراج مقابل تراکتور غایب بود)، در پست دفاع وسط در کنار دانش زوج اصلی سپاهان قرار داشت.

مجله اخبار فوتبال داخلی