تصمیم فوری پرسپولیس برای ارتباط مجدد با اسمار!



در حالی که قرار بود روز سه شنبه تکلیف اسمار مشخص شود، پیمان حدادی مدعی است تا پایان هفته دوباره از پرسپولیس درخواست کرده است.

حدادی گفت: هفته گذشته آقای درویش با آقای عثمر تلفنی صحبت کرد و تا امروز به ایشان مهلت دادیم، اما چون قرار بود با همسرش مشورت کند و با همسرش به سفر برود، این مهلت را تا امروز تمدید کردیم. امروز. آخر هفته.

وی درباره احتمال تمدید قرارداد توضیح داد: او شخصا می خواهد در پرسپولیس باشد و برای تمدید و مبلغ قرارداد به توافق رسیده ایم. حتی به آنها گفتیم خانه جدیدی برای خود در نظر بگیرند. از نظر ما امکان درمان او در ایران وجود دارد اما این همسر و دختر او هستند که تصمیم می گیرند.

وی افزود: تا روز جمعه منتظر می مانیم و اگر بنا به دلایلی امکان همکاری فراهم نشد، از شنبه با سایر گزینه ها مذاکره را آغاز می کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با تکذیب شروط عثمر گفت: نباید فراموش کنیم که باشگاه پرسپولیس باشگاه بزرگی است و با توجه به همه افراد و اسامی هیچکس نمی تواند برای ما شرط بندی کند و برای دیگران شرط می گذاریم و بر اساس استراتژی که داریم. جلو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: واکنش علی پروین به گل مشکوک گلسیانی; مساوی بودند/ خروس نکونام گرم بود اما تقصیر تو بود!/ دلیل داشت آمبولانس ما سوار شد/ عثمر به همین دلیل تمدید نکرد



سرویس داخلی اخبار فوتبال