تصمیم مشترک دی ماریا و مسی پس از قهرمانی در جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1860859
ژانویه 03, 1401 در 08:11 |
8.8K |

0نقطه نظر

پیگیری دوران ملی و لذت بازی در تیم قهرمان

جالب اینجاست که لیونل مسی هم تیمی 35 ساله او نیز با ذکر دلایل مشابه گفته است که هنوز به فکر خداحافظی از تیم ملی نیست. وی گفت: می خواهم پس از قهرمانی در جام جهانی به بازی در تیم ملی آرژانتین ادامه دهم.

دی ماریا بیش از هر چیز باید به یک بازگشت قدرتمند در فوتبال باشگاهی فکر کند. وی پس از حضور در جشن قهرمانی البی سلسته، قرار است به زودی راهی ایتالیا شود تا در دیدار روز چهارم سال جدید میلادی، تیمش را در دیدار مقابل کرمونز همراهی کند.

1784401



مجله اخبار فوتبال خارجی

دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشستگی را ندارد.

تصمیم مشترک دی ماریا و مسی پس از قهرمانی در جام جهانی

دی ماریا از اولین بازی ملی خود در سال 2008 یکی از موثرترین بازیکنان تیم ملی کشورش بوده است. او در این مدت 129 بار پیراهن آرژانتین را بر تن کرد. دی ماریا که در تیم قهرمان کوپا آمریکا حضور داشت، در فینال و فینال جام جهانی گلزنی کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنخل دی ماریا در دیدار فینال جام جهانی قطر مقابل فرانسه گل دوم آرژانتین را به ثمر رساند. او در دقیقه 64 تعویض شد تا درام فینال را از روی نیمکت تماشا کند. در نهایت هم تیمی هایش با پیروزی در ضربات پنالتی موفق شدند برای سومین بار در تاریخ این جام را از آن خود کنند. این بهترین اتفاق ممکن برای این بازیکن 34 ساله بود. حالا او قصد دارد به کار خود در عرصه ملی ادامه دهد و از حضور در تیم قهرمان جهان لذت ببرد.