تصمیم نهایی امباپه: به هر قیمتی در پاری سن ژرمن نمی مانم

حالا روزنامه اسپانیایی AS مدعی شده است که منابع نزدیک به این بازیکن به آنها اطلاع داده اند که امباپه تصمیم نهایی خود را گرفته و پول هیچ نقشی در این تصمیم نداشته است.
یک منبع به این روزنامه گفت: حتی اگر تمام طلاهای دنیا را به او بدهند، او نمی خواهد در پاریس بماند. او تصمیم نهایی خود را خیلی وقت پیش گرفته بود و حالا تصمیم دارد آن را اجرا کند و چالش جدیدی را در زندگی حرفه ای خود بپذیرد. او می خواهد به رئال برود و با این تیم موفق شود. او فقط منتظر 30 ژوئن است تا رویای خود را محقق کند.
امباپه قبلا گفته بود که دوست دارد تابستان گذشته به سانتیاگو برنابئو برود، اما پیشنهاد این باشگاه توسط سران PSG رد شد و زمان زیادی تا پایان قرارداد این بازیکن با این باشگاه باقی نمانده است.
او تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد تا پروژه بازسازی این تیم را هدایت کند. امباپه در حال حاضر رویای برنابئو را در سر می پروراند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1813690 |
13 اسفند 1400 ساعت 22:40 |
13,851 |

5نظرات

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان این فصل به پایان می رسد و بعید است او قصد تمدید قرارداد خود را داشته باشد.
پس از پیروزی مقابل رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ستاره فرانسوی، سران پاری سن ژرمن تلاش مضاعفی برای جلب رضایت این بازیکن و تمدید قراردادش کرده اند.
پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن 50 میلیون یورو و بند وفاداری 100 میلیون یورویی بود، اما او آن را رد کرد و او را بالاتر از نیمار لیونل مسی، به پردرآمدترین بازیکن تیم تبدیل کرد.