تصمیم نهایی اورتون لمپارد سخت

مرد انگلیسی در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل منچستریونایتد در هفته سی و دوم لیگ برتر در گودیسون پارک گفت: من قوانین را می دانم و مشکلی با آن ندارم. من قبلاً یک دوره کوتاه مربیگری در چلسی داشتم، جایی که فقط 18 ماه داشتم و همیشه دو بازی تا اخراج فاصله داشتم.
اگر اورتون در این فصل نتواند امتیاز لازم برای ماندن در لیگ برتر را کسب کند، برای اولین بار پس از 71 سال به چمپیونشیپ سقوط خواهد کرد.
این یک بحران مالی جدی برای تیم ایجاد می کند، زیرا در قراردادهای بسیاری از بازیکنان تیم اصلی اورتون بندی وجود دارد که تاکید می کند در صورت سقوط تیم، قرارداد به طور خودکار فسخ می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور لمپارد روی نیمکت اورتون کمکی به بهبود شرایط این تیم نکرده و آنها در آستانه سقوط به جدول لیگ برتر هستند.
این تیم در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده است و در حال حاضر با تنها 25 امتیاز از 29 بازی در رده هفدهم جدول قرار دارد.
در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر اخراج فرانک لمپارد در کمتر از سه ماه پس از حضور روی نیمکت اورتون و احتمالا بازگشت سم آلاردایس به این تیم منتشر شده است، اما اسکای اسپورت گزارش می دهد که مسئولان باشگاه معتقدند تغییر مربی تاثیرگذار است. روی چشم آنها شرایط فعلی این لیگ را ندارند.

اورتون با وجود خطر سقوط، تصمیمی برای اخراج فرانک لمپارد نگرفته است.


سرویس خبر شماره: 1818654 |
19 جولای 1401 19:48 |
938 |

0نظرات