تصمیم نهایی بارسا؛ ممفیس یک فروشگاه خرده فروشی است

اسپورت مدعی است که بارسا پیشنهادهایی به ارزش بیش از 20 میلیون یورو را در نظر خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، بارسلونا تاکنون تماس هایی داشته اما هنوز پیشنهاد نهایی به دفتر این باشگاه ارسال نشده است.

اگرچه دیپای اعلام کرد که علاقه ای به ترک بارسا ندارد، مدیران باشگاه کاتالان تصمیم گرفتند در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، با توجه به احتمال اضافه شدن دو مهاجم جدید به تیم خود در تابستان، دیپای را بفروشند.

روزنامه کاتالان اسپورت گزارش می دهد که سران بارسا تصمیم قطعی برای فروش ممفیس دیپای گرفته اند و آماده دریافت پیشنهادات هستند.

این روزنامه کاتالان مدعی شده است که در جلسه دیروز مدیران بارسا و ایجنت دیپای، اعلام شده بود که ژاوی از ممفیس خوشحال است، اما اگر تمام بازیکنان باشگاه در تابستان امسال قرارداد ببندند، شرایط کاری برای دیپای سخت خواهد شد و احتمالا او هزینه زیادی خواهد کرد. دقایقی روی نیمکت در فصل آینده. . بنابراین اگر تیم ها حاضر باشند مبلغ قابل توجهی به او بپردازند و دستمزدی بالاتر از حقوق فعلی اش در بارسا به او پیشنهاد دهند، جدایی هم به نفع ممفیس و هم به نفع باشگاه خواهد بود.

به گزارش اسپورت سه، سران بارسا تصمیم نهایی خود را در مورد فروش ممفیس دیپای ستاره هلندی خود گرفته و قصد فروش او را دارند. این روزنامه تصریح می کند که مدیران برنامه دیپای روز گذشته در مقر باشگاه بارسا حضور داشتند و تصمیم باشگاه به آنها اعلام شد. بارسا آماده پذیرش پیشنهادات خرید دیپای است.


سرویس خبر شماره: 1831202 |
7 تیر 1401 ساعت 23:28 |
11.8 هزار |

6نظرات

ممفیس دیپای در حال حاضر در تعطیلات است و به مدت دو هفته به بارسا نخواهد پیوست تا در اردوی پیش فصل شرکت کند. سایر بازیکنان تیم ملی بارسا نیز اجازه دارند تا دو هفته آینده در تعطیلات باشند. اسپورت می گوید اگرچه دیپای به پیراهن بارسا علاقه مند است، اما به دنبال یک بازی ثابت در این تیم است و اگر مطمئن باشد چنین فرصتی نصیبش نمی شود، احتمالا با جدایی موافقت خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی