تصمیم نهایی بارسا برای ستاره ناکام: جدایی!


سرویس خبر شماره: 2021082
24 مه 1403 در 5:02 ب.ظ.
6.5 هزار |

دهنقطه نظر

بارسلونا در نظر دارد ویتور روکه را در ماه ژوئن به باشگاه دیگری قرض دهد.

تصمیم نهایی بارسا برای ستاره ناکام: جدایی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویتور روکه در برنامه های فصل آینده بارسلونا جایی ندارد. به گزارش برنامه Cadnacer، ژاوی و دکو، مدیر ورزشی تیم اصلی به توافق رسیده اند که بهترین گزینه برای این بازیکن جدایی قرضی در ماه ژوئن است.

همانطور که چند هفته پیش فاش شد، ژاوی معتقد است که بازیکن برزیلی هنوز جای پیشرفت دارد و برای او خوب است که در یک تیم اروپایی دیگر بازی کند.

به نظر می رسد بارسلونا با ایجنت این بازیکن چالشی خواهد داشت چرا که آندره کوری، ایجنت این فوتبالیست چند روز پیش در مصاحبه با RockOne احتمال انتقال قرضی روکه را تکذیب کرد.

او گفت: “یک انتقال قرضی؟ نه. یا بازیکن می‌ماند تا به او فرصت بازی بدهد، یا اگر باشگاه تصمیم بگیرد که نمی‌تواند بماند، او را می‌فروشند. تیم‌های زیادی به او علاقه‌مند هستند. نمی‌دانم چیست؟ است “من نگفتم. به نظر من، آنها می توانند دقایق بیشتری را به فرمین لوپز، پائو کوبارسی، لمینه یامال و ویتور روکه اختصاص دهند.”

1989023

این ایجنت قبلاً تأیید کرده است که معتقد است انتقال قرضی برای ویتور روکه مضر است:قرضی برای یک پسر جوان برای او گران تمام می شود زیرا او به باشگاه دیگری می رود که مالک او نیست و علاقه ای به مراقبت از او ندارد. برای حرفه یک جوان بسیار خطرناک است. بهترین چیز این است که او در بارسا می ماند.”

ویتور روکه زمستان امسال به عنوان یکی از پدیده های جدید فوتبال برزیل به بارسلونا منتقل شد. مصدومیت گاوی به باشگاه اجازه داد تا در زمانی که روبرت لواندوفسکی در بهترین حالت خود نبود، بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد. با این حال او بیشتر اوقات نیمکت نشین بود و فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی