تصمیم نهایی در قطر: امباپه می خواهد پاریس را ترک کند

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن همچنان به جدایی از این باشگاه فکر می کند و تصمیم خود را در قطر خواهد گرفت.

تصمیم نهایی در قطر: امباپه می خواهد پاریس را ترک کند

از سوی دیگر، گفته می‌شود که سران پاری سن ژرمن تنها در صورتی حاضرند که او را بفروشند که یک باشگاه قصد داشته باشد بیش از 150 میلیون یورو بپردازد.
شاید امباپه بالاخره در قطر به این نتیجه برسد که تا پایان فصل در پاری سن ژرمن بماند و با این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند، اما حتی در آن زمان هم به دنبال تضمین قطعی برای جدایی از این باشگاه در پایان است. . پایان فصل
منچستریونایتد و لیورپول در حال حاضر وضعیت او را زیر نظر دارند اما رئال مادرید و فلورنتینو پرز در این مورد مادر هستند و ممکن است پس از اتفاقاتی که در تابستان رخ داد تصمیم به جذب او نگرفته باشند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854358
28 نوامبر 1401 ساعت 10:50 ب.ظ
29.7 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امباپه تبدیل به بمب ساعتی برای پاری سن ژرمن شده است و هر روز شایعه جدیدی مبنی بر تصمیم او برای جدایی از این باشگاه به گوش می رسد.
پیش از این گفته شده بود که این بازیکن فرانسوی از تمدید قراردادش با پی اس جی پشیمان است و قصد دارد این باشگاه را ترک کند. اگرچه هر دو طرف این سؤال را رد کرده اند، اما به نظر نمی رسد که این سؤال اشتباه باشد.
بسیاری از رسانه های فرانسوی مدعی شده اند امباپه به دنبال دیدار با مقامات ارشد پاری سن ژرمن در قطر برای دستیابی به توافق متقابل با آنها برای جدایی است.
پیش از این گفته شده بود که از اینکه سران این باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده اند بسیار ناراحت است و دلیل اصلی جدایی او از پاریس همین است و این نارضایتی تا جایی است که او قصد رفتن به پاریس را دارد. زمستان. پنجره نقل و انتقالات این باشگاه را ترک کن