تصمیم نهایی رئال برای جذب هلند اعلام شد


سرویس خبر شماره: 1822464 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 21:00 |
4,097 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی ارلینگ هلند از دورتموند قطعی شد و ستاره نروژی تابستان امسال از این تیم جدا خواهد شد. همچنین گفته می شود اولین توافق بین این بازیکن و منچسترسیتی صورت گرفته و احتمالا او راهی اتحاد خواهد شد. البته پیش از این گزارش شده بود که رئال مادرید همچنان در جستجوی جذب ارلینگ هالند است.

به گفته رامون آلوارز، خبرنگار مارکا از رئال مادرید، او از رقابت برای جذب ارلینگ هالند انصراف داده است.

او تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد اما با میانجیگری که دارد، سایر باشگاه ها می توانند با 75 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند. همانطور که گفته شد، منچسترسیتی با ستاره نروژی به توافق کامل رسیده است و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ارلینگ هالند خرید بزرگ تیم پپ گواردیولا در تابستان امسال خواهد بود.

با این حال، یک سوال بزرگ وجود دارد و آن این است که رئال مادرید در حال حاضر چه موقعیتی در رابطه با جذب ارلینگ هالند دارد. رامون آلوارز، خبرنگار مارکا مدعی شد که رئال مادرید به طور کامل از رقابت برای جذب ستاره نروژی کنار کشیده است. به گزارش این خبرنگار، قهرمان این فصل لالیگا به دلیل مصدومیت های مختلفی که ارلینگ هالند در طول فصل گذشته با آنها دست و پنجه نرم کرده، نگران وضعیت این بازیکن است و همین موضوع باعث شده لوس بلانکوس تمایلی به به خدمت گرفتن او نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی