تصمیم نهایی مانچینی: در ایتالیا خواهم ماند


سرویس خبر شماره: 1817056 |
08 فروردين 1401 ساعت 15:59 |
6,809 |

6نظرات

وی با اشاره به شرایط پیش روی تیم ملی ایتالیا گفت: باید از نو شروع کنیم و به موقعیت های مختلف فکر کنیم. دیدارهای سختی در پیش داریم. علیرغم ناراحتی و ناامیدی زیاد، خوشحالم که می بینم کارهایی که در چهار سال گذشته انجام داده ایم مورد توجه قرار گرفته است. بردن یورو تنها کار خوبی نبود که انجام دادیم. این بازیکنان شایسته تحسین هستند. آنها بازیکنان خاصی هستند و ما یک تیم استثنایی داریم.”
سرمربی ایتالیایی درباره ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی اضافه کرد: ما باید در مرحله گروهی دو امتیاز بالاتر از سوئیس می بودیم. باید در بازل 0-3 می بردیم. از سپتامبر تا کنون خوش شانس نبودیم و می توانم. بازیکنان را سرزنش نکنید زیرا ما همیشه فوتبال خوبی بازی کرده‌ایم. “ما اشتباه کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.”
مانچینی درباره گل هایش روی نیمکت تیم ملی گفت: می خواستم یورو و جام جهانی را ببرم. اکنون منتظر جام جهانی خواهم بود، اما آن را دوست دارم و می خواهم کار خوبی انجام دهم. زندگی علاوه بر اینکه غمگین و ناامید است، ادامه دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا هفته گذشته در جام جهانی 2022 قطر مقابل مقدونیه شمالی شکست خورد و از جواز حضور در این رقابت ها بازماند.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر حضور یا رفتن این مربی ایتالیایی به گوش می رسید اما روزنامه های گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، دو روزنامه مطرح ایتالیایی صبح امروز اعلام کردند که سرمربی ایتالیایی تصمیم دارد حضورش در این تیم را پیگیری کند.
مانچینی در یک کنفرانس مطبوعاتی دوستانه قبل از ترکیه به خبرنگاران تأیید کرد: «این روزها زیاد صحبت کرده ایم. من فکر می کنم ما در مورد همه چیز یک ایده داریم. در چند روز آینده دوباره با شما صحبت خواهیم کرد. اکنون باید روی این بازی تمرکز کنیم و سپس خواهیم دید که در آینده به چه چیزی نیاز داریم.”

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اعلام کرد که همچنان روی نیمکت این تیم خواهد بود.