تصویری برجسته در نقش جهان


سرویس خبر شماره: 1871933
3 مارس 1401 در 8:14 ب.ظ
78.1 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

این نتیجه از پیش تعیین شده بود.

در وقت اضافه اما تکلیف مسابقه خیلی سریع خودش را نشان داد. ابتدا این سیامک نعمتی بود که با حرکت و نفوذ دیدنی امیری گل سوم را به ثمر رساند و در ادامه دفاع رو به جلو سپاهان چند بار پشت سر گذاشت و با تکل سیاوش یزدانی در عمق یک اثر دیگر شکست خورد. هجوم نیروها عملاً بازگشت را غیرممکن می کند.
پس از نجات گل چهارم، لحظاتی از سپاهانی ها توسط کارگردان تلویزیون به تصویر کشیده شد که در این تصویر ثبت شده توسط وحید مومن زاده به خوبی قابل مشاهده است. جایی که بسیاری از هواداران سپاهان در شرایطی هستند که باورشان نمی شود و چاره ای جز رویارویی با آن ندارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هواداران سپاهان باور نمی کردند تیم محبوبشان در آماده ترین فرم سال های اخیر و در نقش جهان به رقیب سنتی گل بزند.

تصویری برجسته در نقش جهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان پس از جام جهانی با وجود شکست مقابل پیکان در ورزشگاه هلاب کرج و تساوی مقابل شاگردان مازیار زارع در ورزشگاه سیروس وارد فرم ایده آل شد و 8 برد متوالی به دست آورد. آنها در 6 بازی پیاپی لیگ پیروز شدند تا در پایان نیم فصل فاصله 5 امتیازی با پرسپولیس را کم کنند و با 3 امتیاز بیشتر به صدر جدول صعود کنند. در عین حال در مرحله حذفی با نتیجه 3 بر صفر سایپا را شکست داد و در جام جهانی با دو گل زنیت روسیه را شکست داد.
این نتایج باعث شد تا هواداران سپاهان در هفته هایی که پرسپولیس به خواب زمستانی رفت و رهبری لیگ را کنار گذاشت و ورزشگاه را آرام آرام به سمت مقصدشان ترک کرد، به پایان شکست ناپذیر اصفهان امیدوار بود.
پرسپولیس در این بازی دو بار پیش افتاد. گل به خودی دانیال و شوت فرشاد احمدزاده از کنار دروازه خالی بیرانوند آنها را به بازی بازگرداند تا به وقت اضافه مجبور شود.

1804774