تظاهرات شبانه باشگاه سپاهان در برابر مسابقات لیگ برتر/ نامه های ما در فدراسیون گم شد!

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان در خصوص برگزاری همزمان هفته بیست و هشتم لیگ برتر به دلیل حساسیت مسابقات در برنامه تلفنی حاضر شد. در مدتی که منتظر بودیم برنامه جدید لیگ را اعلام کنند تا بازی های 3 هفته گذشته همزمان باشد، دیدیم خبری نیست. در این زمینه به فدراسیون نامه زدیم که متاسفانه جوابی به ما ندادند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این نامه ما مانند بقیه درخواست ها در کشوهای فدراسیون و سازمان لیگ گم شد و هنوز برنامه هفته بیست و هشتم را نمی دانیم. قنبرزاده در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که سه هفته گذشته همزمان می شود اما نمی دانم چرا او که یکی از تصمیم گیران فوتبال کشور است پای حرف هایش نمی نشیند. خیلی جالب است که حتی به درخواست های ما هم جواب منفی نمی دهند.

سرپرست سپاهان در پایان درباره داوری لیگ برتر گفت: سیاست باشگاه ما سکوت است و نمی خواهیم هر کاری رسانه ای کنیم. ما تیم های دپارتمانی هستیم و دستمان به جایی بند نیست. فقط خواهش می کنم در چند هفته اخیر همه تیم ها را با یک چشم تماشا کنند و مثل بازی های دیگر لیزر روی تخته ها نیفتد و از بلندگو در جایگاه ها استفاده نشود. نظارت را افزایش دهید و در انتخاب داوران دقت کنید تا داوران با حق پایان لیگ سوت بزنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال