تعجب دی بروین وقتی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد

این پیروزی بلژیکی ها را در صدر گروه F قرار داد زیرا سایر تیم های این گروه یعنی کرواسی و مراکش به تساوی رضایت دادند و تنها به یک امتیاز رضایت دادند. کانادا نیز در پایان دور اول در پشت بسته قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از این بازی جایزه بهترین بازیکن به کوین دی بروین فوق ستاره منچسترسیتی اهدا شد اما او از عملکرد خود در این بازی ناراضی بود و از دریافت این جایزه شگفت زده شد و به خبرنگار گفت:
“ما به اندازه کافی خوب به عنوان یک تیم بازی نکردیم. من هم به اندازه کافی خوب نبودم. “من مطبوعاتی ندارم. آنها از این مشکل عبور خواهند کرد. امشب همه، از جمله من، خوب بازی نکردیم، اما در نهایت راهی برای پیروزی پیدا کردیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که تیم ملی بلژیک عملکرد ضعیفی داشت، شاگردان روبرتو مارتینز موفق شدند در اولین بازی از سد کانادا بگذرند و 3 امتیاز سخت اما نرم آن بازی را به دست آورند.
تیبو کورتوا، بهترین مدافع جهان در فصل 2022، پنالتی آلفونسو دیویس را در نیمه اول به خوبی مهار کرد و تیمش را در بازی نگه داشت.
سپس در شب تاریک بازیکنان بلژیک، میشی باتشوایی از این فرصت بی نظیر بهترین استفاده را کرد و تنها با یک گل 3 امتیازی را مقابل تیم ملی کانادا کسب کرد.

هافبک بلژیکی پس از پیروزی مقابل کانادا جایزه بهترین بازیکن را دریافت کرد اما به اعتراف خودش عملکرد خوبی نداشت و از دریافت این جایزه شگفت زده شد.

تعجب دی بروین وقتی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد


سرویس خبر شماره: 1855218
آذر 03, 1401 در 08:57 |
4.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر