تعداد دقایق بازی من را کادر فنی تعیین می کند/ در پرسپولیس فقط باید به قهرمانی فکر کرد/ بعد از جام جهانی پرسپولیس بهتری را خواهید دید.

فکر نمی کنم جای نگرانی باشد و قطعا کادر فنی برای این مشکل برنامه ریزی های ویژه ای خواهد داشت تا تیم بتواند وضعیت خوب خود را حفظ کند. بعد از چند روز استراحت و شروع تمرین فکر می کنم بتوانیم با انجام بازی های دوستانه خوب شرایط بدنی خود را حفظ کنیم و در شرایط رقابتی باشیم. اما این تعطیلی اجتناب ناپذیر است و آنها مجبورند لیگ را به خاطر تیم ملی تعطیل کنند. امیدوارم وقتی لیگ از سر گرفته شود روند پیروزی هایمان ادامه پیدا کند و با قدرت به سمت قهرمانی برویم.

تعداد دقایق بازی من را کادرفنی تعیین می کند/ در پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر کنید/ بعد از جام جهانی پرسپولیس بهتری را خواهید دید.

در بازی با مس کرمان به عنوان مدافع راست بازی کردی. آیا قرار است تا پایان این فصل در این پست بازی کنید؟

در مورد هواداران، فکر می کنم بازی بدون تماشاگر بسیار سرد و بی روح است. مگه نه؟

خب، شرایط در لیگ به گونه ای است که تیم ها معمولاً دوندگی های سختی را انجام می دهند. در مقابل پرسپولیس هم تیمی ها با حداکثر قدرت و انگیزه بازی می کنند. مس تیم خوب و قابل احترامی بود اما برای حفظ برتری خود به 3 امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرم داشتیم و خدا را شکر توانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. فکر می کنم خیلی مهم بود که بازی مان را قبل از تعطیلات ببریم و با روحیه خوبی به استقبال تعطیلات برویم. خوشحالم که این اتفاق افتاد و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنیم.

در دیدار قبلی فیفا پرسپولیس بیشترین بازیکن ملی پوش را داشت و پس از شروع مجدد لیگ شاهد افت تیم و نتیجه نگرفتن مقابل تراکتور و سپاهان بودیم. نگران این نیستی که بعد از جام جهانی دوباره این وضعیت تکرار شود؟

بستگی به شرایط بازی و نیازهای کادر فنی دارد. فکر می کنم کادر فنی در چند پست روی من حساب کرده بود اما در این بازی تصمیم بر این شد که مدافع راست باشم. در کل در هر پستی که کادرفنی مناسب بداند بازی خواهم کرد.

قطعا درست است همه می دانند که ما دوست داریم با مردم بازی کنیم و می خواهیم هواداران را در کنار خود داشته باشیم، اما در حال حاضر شرایط این گونه است و باید با آن کنار بیاییم.

پرسپولیس سومین برد متوالی خود را با نتیجه یک بر صفر مقابل مس کرمان به دست آورد. خیلی ها معتقدند پرسپولیس خوب بازی نمی کند و فقط امتیاز می گیرد. نظر شما به عنوان بازیکن این تیم چیست؟

قبل از تعطیلات یک پیروزی گرانبها را مقابل مس کرمان کسب کردید. بازی چطوربود

بعد از مدت ها بازی کردی شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

طرفداران از شما انتظار دارند که همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشید. شک نکنید همه بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند تا بتوانیم دوباره قهرمان شویم زیرا انتظارات هواداران کاملا درست است و سعی می کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. پارسال قهرمان نشدیم اما امسال تمام تلاشمان را می کنیم تا به این هدف برسیم، وقتی در پرسپولیس به عنوان فوتبالیست بازی می کنی باید همیشه به قهرمانی فکر کنی. به همین دلیل باید برای کسب جام در پایان فصل سخت تلاش کنیم. همه پرسپولیسی ها این را می دانند و به همین دلیل می گویم پرسپولیسی بودن سخت است. باید همیشه بدن و روحت را برای پرسپولیس آماده داشته باشی. امسال لیگ قهرمانان آسیا را نداریم، اما باید به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی باشیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همیشه باید خوب تمرین کنم و آماده کمک به تیمم باشم. فیکس یا نه و اینکه چند دقیقه بازی کنم را کادر فنی تعیین می کند و نظر آنها شرط است. هر زمان که کادر فنی صلاح دید و به من نیاز داشته باشد، در خدمت تیم هستم و با جان و دل برای پرسپولیس کار خواهم کرد. همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تیم شرایط خوبی داشته باشد و پرسپولیس موفق شود.

سیامک نعمتی چند بازیکن پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که در ابتدای فصل قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. سیامک که در سال های اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده، در این فصل و پس از آمدن دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی شانس کمتری برای بازی داشت و در دیدارهای این فصل تنها چند بازی به عنوان ذخیره انجام داد. بازیکن. سیامک که سابقه دعوت به تیم ملی را نیز در کارنامه دارد و اسکوچیچ در چند اردو او را به تیم ملی دعوت کرده بود، در نیمه دوم بازی با مس کرمان جایگزین دانیال اسماعیلی شد و این شانس را داشت تا 20 بازی کند. دقایق. با سیامک نعمتی درباره وضعیت او و پرسپولیس در این فصل و شانس قهرمانی این تیم در لیگ در این فصل گفت وگویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

پس از از دست دادن قهرمانی در فصل قبل، هواداران منتظر قهرمانی در این فصل هستند. به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس که با این تیم چندین عنوان قهرمانی را کسب کرده اید، در این فصل چگونه انتظار دارید به این هدف برسید؟

ببینید تنها چیزی که در فوتبال مهم است لیگ است. برای قهرمانی و جام حذفی باید 3 امتیاز جمع کنیم و مسابقات خود را با پیروزی به پایان برسانیم. این امتیازات تیم قهرمان را در پایان فصل مشخص می کند و فکر می کنم هیچ چیز مهمتر از برد نیست. با این حال فکر می کنم بعد از تعطیلات لیگ و بعد از جام جهانی پرسپولیس بهتری را خواهید دید و قطعا شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.