تعطیلات کابوس وار والورده; ستاره واقعی را بدزدید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، والورده مانند بسیاری از ستاره های دنیای فوتبال پس از پایان رقابت های باشگاهی و کشوری به ایبیزا سفر کرد تا تعطیلات را در کنار همسر و فرزندش سپری کند.
حال مینو بونینو همسر این هافبک رئال مادرید با انتشار عکس هایی در استوری اینستاگرام خود از اتفاقات عجیب و ناگواری که در این سفر برای آنها افتاده است را فاش کرده است.
Bononio ادعا کرد که در این سفر آنها عمدا خود را با الکل یا مواد مخدر مسموم کردند و سپس تقریباً 10000 یورو از آنها به سرقت رفتند.
او در اینستاگرامش نوشت: وقتی به خانه ای که اجاره کرده بودیم رسیدیم، آشپز آنجا بود، به من گفت که فقط یک کلید است و به همین دلیل او را با خود می برد تا بیاید و صبحانه روز بعد را بدون آن درست کند. ما را بیدار می کند.”

فده والورده، ستاره رئال مادرید و همسرش تعطیلات کابوس‌آمیزی را در ایبیزا اسپانیا سپری کردند.


به گفته همسر والورده، عجیب و غیرعادی نبوده و به همین دلیل به این آشپز اعتماد کرده است. بونینو افزود: روز بعد حتی نتوانستم بلند شوم. به دوستم پیام دادم که پسرم را بردارد زیرا سرگیجه داشتم و حالم بد بود اما فکر می‌کردم در وضعیت جسمانی بدی هستم.»
همسر والورده ادامه داد: یک ساعت بعد از پله ها پایین آمدم و دیدم سه چمدانم در هال افتاد و همه چیز زیر و رو شده بود، دوستم در حال مرتب سازی بود و پرسید، نگاه کنید چیزی استنشاق نکردم، داشتیم به ساحل می رفتیم. کیفم را برداشتم و دیدم خالی است بعد آشپز آمد و وقتی آمد فکر کردم همه چیز خراب است.»
در آن زمان بود که آشپز به آنها گفت که قصد ادامه کار را ندارد و از خانه خارج شد. او گفت: «بعد از آن یکی از آژانسی که خانه را گرفته بود آمد و گفت ممکن است غذا مسموم شده باشد، زیرا احتمالاً کار آشپز بوده است. در نهایت روز اول را در بیمارستان گذراندیم و سپس خانه را تغییر دادیم تا بتوانیم دو هفته آینده استراحت کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832749
Jul 18, 1401 @ 4:32 ب.ظ
1.1 هزار |

0نقطه نظر