تغییرات در استمفوردبریج، ماهیت هواداران چلسی

مالک جدید باشگاه چلسی قصد دارد تغییراتی را در ورزشگاه خانگی این باشگاه، استمفورد بریج ایجاد کند تا هواداران را راضی نگه دارد.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که تابستان امسال تاد بولی با فعالیت شدید در بازار نقل و انتقالات تلاش کرد تا هوادارانش را راضی کند. اما تلاش او به خرید بازیکن ختم نشد و مالک جدید چلسی اهمیت تغییرات نمادین را می داند. در نتیجه او به زودی عملیات تعویض را در استمفورد بریج آغاز می کند تا هواداران را بیشتر راضی کند.

در غرفه غربی استمفورد بریج، کلمات چلسی اف سی با استفاده از چراغ های LED که بیش از یک متر طول دارند نمایش داده می شود. علاوه بر این، دیوارهای بین غرفه‌ها که در حال حاضر سبز هستند، با وینیل آبی، رنگ باشگاه پوشانده می‌شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مالک و مدیریت جدید باشگاه با هدف تقویت حس خانواده در بین هواداران و تاکید بیشتر بر هویت خاص و سنتی چلسی، برنامه هایی را برای ایجاد تغییراتی در ظاهر و ظاهر ورزشگاه خانگی چلسی، استمفورد بریج، آماده کرده اند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است نقاشی دیواری بزرگی با بخشی از متن شعارهای مردمی هواداری در بخشی از ورزشگاه طراحی و اجرا شود. ضمناً عبارت «باشگاه فوتبال چلسی» در ضلع شرقی استادیوم در اندازه بزرگ نوشته خواهد شد. تغییر دیگر قرار دادن لوگوی قدیمی چلسی در ورودی موزه باشگاه است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاد بولی، مالک جدید باشگاه چلسی، از زمانی که سهام این باشگاه انگلیسی را خریده، سعی کرده رابطه نزدیکی با هواداران برقرار کند. او که روی صندلی ای که زمانی متعلق به رومن آبراموویچ بود می نشیند، یکی از عوامل مهم موفقیت او در این باشگاه را داشتن رابطه خوب با هواداران چلسی می داند.


سرویس خبر شماره: 1837627
اوت 19, 1401 در 11:42 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر