تغییر تاکتیک دیرهنگام و معیوب ساپینتو

اما در این دیدار و در دقیقه 89 همان تعویض برای فولادشهر تکرار شد اما نه موقعیت برتری عوض شد و نه زمان زیادی برای ایجاد تغییرات.

ساپینتو از اوایل بازی انتحاری را در فولادشهر آغاز کرده بود و در دقیقه 65 از زمین خارج شد و با اضافه شدن شهباززاده شاگردان تارتار را با نفرات بیشتری در خط حمله تحت فشار قرار داد. البته در این بازی قیدی تغییر موقعیت داد و برای پخش توپ در میانه زمین به پست شماره 10 رفت.


سرویس خبر شماره: 1849333
29 اکتبر 1401 @ 20:43 |
556

0نقطه نظر

سرنوشت متفاوت آلومینیوم با ذوب آهن

ساپینتو در نیمه دوم با احتیاط بیشتری نسبت به بازی با فولادشهر عمل کرد و تا دقیقه 87 به سیستم خود چسبید و تنها دو بازیکن را تعویض کرد. مهری جایگزین رضاوند شد و مطهری که هفته ها در این تیم غایب بود جای بابایی را گرفت. تعویض هایی که تغییری در ترکیب تیم ایجاد نکرد اما روند حرکتی آبی ها را بهبود بخشید و این تیم توانست موقعیت های گلزنی متعددی ایجاد کند و مهاجمان استقلال هر لحظه اسیر نمایش های پورحمیدی می شدند.

در هفته دهم لیگ برتر، آبی ها پشت درهای بسته ضربه خوردند و شاگردان ساپینتو نتوانستند لایه های دفاعی تیم رحمتی را باز کنند.

تغییر تاکتیک دیرهنگام و معیوب ساپینتو

در نهایت مهدی رحمتی توانست با ارائه نمایشی کاملا تدافعی با سیستم 1-3-6 مقابل استقلال که خود سال ها کاپیتان این تیم بود به تساوی برسد و در این راه دو امتیاز مهم را از آبی ها گرفت. در مسابقات قهرمانی



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال با ترکیب همیشگی خود 3-2-1-4 بازی را آغاز کرد اما در نیمه اول حتی نتوانست به دروازه اراکی نزدیک شود.