تغییر نظر PSG آیا لوکاس پاستا پاریسی می شود؟


سرویس خبر شماره: 1833110
20 ژوئیه 1401 ساعت 9:00 ب.ظ.
9.7 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اگرچه پس از جدایی لئوناردو از مدیریت ورزشی پاری سن ژرمن، به نظر می رسید تلاش ها برای جذب لوکاس پاستا متوقف شده است، اما اکنون به نظر می رسد که پاری سن ژرمن بار دیگر به دنبال جذب ستاره برزیلی است.

اما رسانه های فرانسوی امروز گزارش دادند که جانشین لئوناردو در این باشگاه، لوئیس کامپوس، اکنون نظر خود را در مورد لوکاس پاکئتا تغییر داده و به دنبال جذب او از لیون است. پیش از این گفته شده بود که تاتنهام با لیون تماس گرفته و در مورد پکتا جویا شده است.

در گزارش‌های اخیر رسانه‌های فرانسوی، اشاره شد که پاستا اخیراً در رختکن لیون احساس انزوا و تنهایی می‌کند، به خصوص پس از انتقال هموطنش برونو گیمارچه به نیوکاسل و در نتیجه عزم وی برای ترک لیون. مصمم تر شد گیمارش می خواهد که پاستا در نیوکاسل به او بپیوندد. همچنین از باشگاه آرسنال به عنوان یکی دیگر از خواسته های مهاجم برزیلی یاد شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تا زمانی که لئوناردو هدایت ورزشی پاری سن ژرمن را بر عهده داشت، به نظر مصمم بود که این مهاجم را از هموطنش لیون بخرد و به پاریس منتقل کند. اما با جدایی لئوناردو دیگر تلاشی از سوی باشگاه در این زمینه انجام نشده است.

طبق آخرین اخبار فرانسه، پاری سن ژرمن حالا نظر خود را تغییر داده و آماده است برای خرید لوکاس پاستا پیشنهادی معادل 60 تا 65 میلیون یورو به لیون ارائه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی