تغییر و تحول بزرگ در بایرلورکوزن/سردار آزمون شاگرد سرمربی چلسی خواهد بود؟

در این بین اکثر رسانه های آلمانی زبان احتمال جایگزینی توماس توخل را مطرح کرده اند. توخل که به هدایت تیم های بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن عادت دارد. چندی پیش او از سرمربیگری چلسی اخراج شد و گراهام پاتر جایگزین او شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

عملکرد ضعیف تیم فوتبال بایرلورکوزن در رقابت های مختلف این فصل، جایگاه جراردو سیوانه، سرمربی سوئیسی این تیم را به خطر انداخته است. لورکوزن که مالک سردار آزمون نیز هست، در فصل جاری بوندسلیگا در 8 بازی ابتدایی خود یک برد، دو تساوی و 5 باخت داشته است و در حال حاضر با 5 امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی قرار دارد.

فرناندو کارو، رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرلورکوزن دیروز (یکشنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی آلمانی “Sport One” احتمال برکناری سرمربی اتریشی را رد نکرد و گفت: من فردی عمل گرا هستم. در نهایت نتایج تیم مهم است. ما اکنون به نتایج خیلی خیلی سریع نیاز داریم و باید سه امتیاز مقابل شالکه را بگیریم. اگر لورکوزن در این بازی شکست بخورد، دوران سیوانه در لورکوزن می تواند برای همیشه به پایان برسد. شما می توانید فرض کنید که ما برای آن آماده هستیم.

این در حالی است که رسانه های آلمانی گزارش می دهند که بازی با شالکه در هفته نهم بوندس لیگای آلمان آخرین فرصت خرادو سیوانه برای حفظ جایگاه فعلی اش در بایرلورکوزن است و اگر تیمش در این دیدار نتیجه لازم را کسب نکند، او برکنار شود. این مربی 43 ساله که به 6 زبان مختلف مسلط است، از سال 2021 هدایت لورکوزن را برعهده خواهد گرفت.

شاگردان سیوانه در اولین دوره جام حذفی آلمان که در خانه با نتیجه 4 بر 3 مقابل تیم دسته سومی الورسبرگ شکست خوردند و از دور رقابت ها حذف شدند، در رقابت های قهرمانی اروپا نیز یک شکست مقابل کلوب بروژ و یک شکست مقابل کلوب بروژ را واگذار کردند. این فصل لیگا آنها مقابل اتلتیکو مادرید پیروز شدند. این تیم آلمانی اکنون خود را برای رویارویی با پورتو آماده می کند.