تفسیر جالب مطهری از بازی سوپرجام


سرویس خبر شماره: 1851379
10 نوامبر 1401 در 23:39
4.3K |

1نقطه نظر

در ایران ارزش واقعی ندارد

سرمربی نساجی مازندران معتقد است که سوپرجام در فوتبال ایران ارزش واقعی ندارد.

تفسیر جالب مطهری از بازی سوپرجام

وی در خصوص بیماری و مصدومیت چند بازیکن تیمش در بازی قبلی مقابل نساجی گفت: بازیکنان ما انرژی زیادی از دست دادند، خوشبختانه این مرحله را پشت سر گذاشتیم و مشکلی نداشتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت تیمش پس از باخت مقابل آلومینیوم اراک گفت: گاهی اوقات روز بدی را سپری می کنید. گل اول با اشتباه داور بود و فرم ما و شیراز به هم ریخته بود. بازیکن ما اخراج شد اما با وجود 10 بازیکن خوب بازی کردیم. ما نشان دادیم که یک تیم هستیم و بچه هایمان برای بازی فردا آماده شدند.

مطهری در خصوص بحث رزرو هتل برای تیم نساجی کرمان گفت: خوشبختانه این مشکل برطرف شده و هیچ نگرانی نداریم. حضور در کرمان را به فال نیک می گیریم و از باشگاه خود و مسئولان کرمانی تشکر می کنم. ما سعی می کنیم حرفه ای و آینده نگر باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران مقابل استقلال در سوپرجام گفت: با وجود جلسه فنی به دلیل رسانه ها در جلسه حاضر شدم. ابتدا از مسئولین دفتر فوتبال استان کرمان و بستگان مس کرمان که میزبانی سوپرجام بودند تشکر می کنم. فردا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. اگرچه هفته گذشته شکست خوردیم، اما واقعا یک تیم هستیم و ریکاوری کردیم.

وی در ادامه گفت: برای بازی آماده شده ایم و بازیکنان با جدیت کار می کنند. امیدوارم فردا بازی تاکتیکی خوبی را شاهد باشیم و مشکلات حاشیه ای پیش نیاید. تنها تاسف من این است که بازی بدون تماشاگر برگزار شد و دوست داشتم هواداران نساجی در ورزشگاه حضور داشته باشند. در مجموع نمی توانم باور کنم چرا سوپرجام ارزش واقعی خود را در فوتبال ایران ندارد، زیرا مدل لباس او را می بینید. امیدوارم سوپرکاپ هم به نام خود برسد و قهرمان قهرمانان مشخص شود.