تفضلی در راه بازگشت به قهرمانی اذیت شد

رایان تفضلی مدافع ترکیبی ایرانی-انگلیسی که در این فصل یکی از سه نماینده ویکومب در تیم منتخب لیگ یک (اسکای) بود، در بازی امشب نیز برای تیمش خوش درخشید. بهترین مدافع لیگ در این فصل، بر اساس امتیازات WhoScored، در ترکیب اصلی خود مقابل MK Dons قرار گرفت و یک گل به ثمر رساند.
روی کرنر جاکوبسون از سمت راست، رایان تفضلی به هوا پرید و با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد. پشتکار و قدرت بدنی مدافع ویکوم در زمان گلزنی بسیار مهم بود.

ویکومب واندررز مدافع تیم ملی ایران و انگلیس در دیدار حساس امشب یکی از دو گل تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ویکومب واندرز فصل گذشته به لیگ وان انگلیس سقوط کرد. این تیم در این فصل در جایگاه ششم به پلی آف رسید تا شانس خود را برای بازگشت سریع به قهرمانی امتحان کند.

ویکومک در دیدار نیمه نهایی امشب مقابل ام کی دانز در آدامز پارک به مصاف ام کی دونز رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد.


سرویس خبر شماره: 1822904 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 01:40 |
3,597 امتیاز خبر|

0نظرات

هیچ کس قدرت متوقف کردن این غول هیبریدی را ندارد.

مدافعان حریف که به خوبی از قدرت مشت تفضلی آگاه بودند با یک بازی تند سعی کردند او را متوقف کنند. مدافع 194 سانتی متری وایکام در ابتدا یک مدافع را مرعوب کرد و چند قدم به جلو رفت، در حالی که مدافع دیگر MK Dons رایان را با دو دست گرفت. تبدیل به گل شد. این پنجمین گل مدافع ترکیبی ویکومب در فصل 22-2021 بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی