تقابل با رئال؟ ما با یکی از بهترین های تاریخ بازی می کنیم

پس از پیروزی آسان و بدون گل مقابل لیدز یونایتد در لیگ برتر، منچسترسیتی اکنون خود را برای بازی برگشت دشوار خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می کند. با وجود پیروزی 3-4 مقابل انگلیس در این بازی، ایلکای گوندوگان از عملکرد و کیفیت رئال مادرید تمجید کرد و تاکید کرد که چالش بزرگی در انتظار بازیکنان منچسترسیتی در برنابئو است.

این دستاورد برای ما و منچسترسیتی بسیار مهم و مهم است، اما فکر می کنم هنوز راه زیادی در پیش است و می خواهیم مانند سال گذشته دوباره به فینال لیگ قهرمانان برسیم. ما می خواهیم بهتر از سال گذشته بازی کنیم، بنابراین برای بازی سخت چهارشنبه مقابل رئال مادرید آماده می شویم. ما در این بازی پر از اعتماد به نفس هستیم و مطمئن هستیم که یک بازی عالی در برنابئو خواهیم داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ایلکای گوندوگان گفت: “ما قرار است خارج از خانه بازی کنیم و این هفته در یک استادیوم بزرگ مقابل تیمی با کیفیت و پرافتخار بازی خواهیم کرد. رئال مادرید یکی از بهترین تیم های تاریخ فوتبال است و شما به وضوح می توانید آن بازی را احساس کنید.” : از آنجایی که بازی مقابل این تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دشوار است، برای دومین بار متوالی است که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1822450 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 19:27 |
20005 امتیاز خبر|

15نظرات

ایلکای گوندوگان:

ایلکای گوندوگان، هافبک منچسترسیتی مدعی شد تیمش انگیزه بالایی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.