تقاضای طرفداران برای نویل؛ مگوایر را مسخره نکن!

اما گری نویل که خودش در زمان حضور در منچستریونایتد با انتقادات زیادی مواجه شد و بازوبند کاپیتانی آن تیم را بست، به دفاع از مگوایر آمد و از هواداران آن تیم خواست که از کاپیتان تیمشان حمایت کنند.
او در صفحه توئیتر خود نوشت: “همان هوادارانی که از من برای حمایت از تصمیم برای حفظ مگوایر به عنوان کاپیتان عصبانی هستند، به نظر نمی رسد می دانند که از سرمربی جدید به خاطر تصمیم او انتقاد می کنند. شاید شما باید از مگوایر حمایت کنید. و دان. اینجا او را مسخره نکنید! معلوم است که مدیر جدید او را دوست دارد!”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1833134
21 جولای 1401 ساعت 00:19
1.3 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصلی که منچستریونایتد عملکرد خوبی نداشت، مگوایر بدترین آمار دوران حرفه ای خود را از خود به جای گذاشت و یکی از عوامل اصلی آمار ضعیف یونایتد، دریافت 57 گل بود.
همین مشکل باعث شد تا صحبت های زیادی در مورد کاپیتانی او در منچستریونایتد مطرح شود و گفته می شود حتی کریستیانو رونالدو هم در دوران رالف رانگنیک قصد تغییر کاپیتان این تیم را داشته است.
اما اریک تن هاچ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، امروز تایید کرد که مگوایر در فصل آینده کاپیتان تیم خواهد ماند، که با واکنش شدید هواداران مواجه شد و آن را اولین اشتباه تن هاچ در اولدترافورد نامیدند.

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد از هواداران این تیم خواسته است که دست از تمسخر هری مگوایر بردارند.