تلاش میلان برای دور کردن چلسی و سیتی از لیائو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که میلان پیشنهاد جدیدی به رافائل لیائو برای تمدید قراردادش ارائه کرده است. رقم این پیشنهاد 6 میلیون یورو در هر فصل به اضافه پاداش است. روسونری قصد دارند چلسی و منچسترسیتی را برای جذب ستاره پرتغالی ناامید کنند.

قرارداد فعلی این ستاره پرتغالی با میلان تا تابستان 2024 ادامه دارد. میلان با تمدید قرارداد لیائو قصد دارد از تکرار شرایطی که با از دست دادن جانلوئیجی دوناروما، هاکان کالهان اوغلو، فرانک کسیه و آلسیو رومانیولی با آن روبرو بود، جلوگیری کند. ممتنع این ستاره ها همگی میلان را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرده اند.

پیش از قهرمانی فصل گذشته میلان در سری آ، روسونری با مدیر برنامه لیائو بر سر پیشنهاد 4 میلیون یورویی به توافق رسیدند، اما پس از درخشش فوق العاده او و نقش مهمی که در قهرمانی میلان ایفا کرد، امضای این قرارداد به تعویق افتاد.

اکنون که باشگاه های بزرگ اروپایی از جمله چلسی و منچسترسیتی آشکارا تلاش های خود را برای جذب لیائو فاش کرده اند، قیمت درخواستی او افزایش یافته است و گفته می شود سرمربی او دستمزدی معادل 7 میلیون یورو در هر فصل را طلب کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان در تلاش است تا با پیشنهاد مجدد رافائل لیائو ستاره پرتغالی خود برای تمدید قرارداد، چلسی و منچسترسیتی را ناامید کند.

تلاش میلان برای دور کردن چلسی و سیتی از لیائو


سرویس خبر شماره: 1845652
06 مه 1401 در 9:55 ب.ظ.
10.5 هزار امتیاز خبر|

دهنقطه نظر