تلاش همه جانبه یحیی/پرسپولیس برای جذب ستاره به مهاجم کروات دستور داده شد

این در حالی است که اگر دیاباته بنا به دلایلی به پرسپولیس نرود، جذب مهاجم خارجی دوم برای این باشگاه بسیار سخت خواهد بود زیرا گزینه ای برای پیوستن به این تیم وجود ندارد. از سوی دیگر گفته می شود در روزهای اخیر یک مهاجم کروات به کادرفنی پرسپولیس معرفی شد که مورد تایید یحیی گل محمدی قرار نگرفت. همین مشکل جذب دیاباته را برای پرسپولیس مهم کرده و تلاش ها برای کسب نتیجه مطلوب در این زمینه ادامه دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مذاکرات با دیابات به خوبی پیش رفت و این بازیکن مدارک شخصی خود را برای تنظیم قرارداد و سایر موارد به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد اما به یکباره موضوع خانواده اش را مطرح کرد تا روند مذاکرات به خوبی پیش برود. . شیخ دیاباته اعلام کرد که برای تصمیم گیری نهایی باید نظر خانواده اش را نیز بداند. همین موضوع باعث شد تا خبر تعلیق این انتقال در رسانه ها منتشر شود اما همچنان سران پرسپولیس ناامید نشده اند.

سران پرسپولیس همچنان به جذب شیخ دیاباته امیدوار هستند و به همین دلیل مذاکرات همچنان ادامه دارد. دیروز و امروز نیز این مذاکرات ادامه دارد و به نظر می رسد تصمیم نهایی دیاباته برای پیوستن به پرسپولیس قبل از بازی با آلومینیوم اراک مشخص شود.

پس از جذب یورگن لوکادیا و به درخواست کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با چند مهاجم خارجی آغاز کرده اند تا زمینه را برای جذب یک مهاجم دیگر فراهم کنند. در این بین مذاکرات با شیخ دیاباته، مهاجم سابق استقلال بهتر پیش رفته است. این مشکل حتی باعث شد تا پرسپولیس در آخرین روز نقل و انتقالات نام شیرزد تامیروف، مهاجم ازبکستانی خود را از لیست حذف کند تا جای خود را برای یک مهاجم خارجی باز کند.