تلاش پاتر برای تقویت چلسی من هری کین رو میخوام

گراهام پاتر، سرمربی چلسی از سران این باشگاه خواسته تا شرایط را برای جذب هری کین فراهم کنند.

تلاش پاتر برای تقویت چلسی  من هری کین رو میخوام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در تابستان امسال با دو مهاجم برجسته از جمله رحیم استرلینگ از منچسترسیتی و پیر امریک اوبامیانگ از بارسلونا به خدمت گرفت.
با این حال، به نظر می رسد سرمربی جدید فکر می کند هنوز به یک مهاجم نوک نیاز دارد و باید تابستان آینده برای جذب او تلاش کند.
رسانه های انگلیسی و ایتالیایی مدعی شده اند که پاتر علاقه زیادی به کین دارد و امیدوار است در نقل و انتقالات تابستانی 2023 این بازیکن را به خدمت بگیرد.

یکی از برنامه های اصلی او برای جذب این بازیکن پیشنهاد تعویض کین با روملو لوکاکو است که در حال حاضر به صورت قرضی به اینتر بازگشته است. این انتقال احتمالا برای این بازیکن بلژیکی بسیار خوشایند خواهد بود زیرا به او اجازه همکاری مجدد با آنتونیو کونته را می دهد.
با این حال شاید جذب کین برای چلسی چندان آسان نباشد چرا که این بازیکن تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد و علاقه زیاد کونته و البته باشگاه تاتنهام باعث شده او به نماد این باشگاه تبدیل شود. غیر ممکن
با این حال، سرمربی تیم ملی انگلیس از سران چلسی و مالکان جدید باشگاه خواسته است تا تمام تلاش خود را برای انتقال کین به استمفوردبریج انجام دهند تا خط حمله باشگاه تقویت شود و برای حضور قدرتمند در فصل آینده آماده شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844587
29 سپتامبر 1401 @ 12:59 |
16

0نقطه نظر