تلاش پرسپولیس برای شکستن تبعید یحیی

یعنی محرومیت یحیی از دیدار با ذوب آهن و فولاد همچنان بلاتکلیف است و هیات تجدیدنظر طی روزهای آینده در این باره تصمیم گیری خواهد کرد. در صورت بخشودگی حکم 30 میلیون تومانی گل محمدی این فرصت را خواهد داشت تا در این دو بازی تیمش را همراهی کند.

توقیف سریالی یحیی گل محمدی از همان لحظه شروع شد. جایی که درگیری با سیدمهدی سیدعلی در 7 جلسه محرومیت (یک کارت قرمز + چهار محروم + دو محرومیت) به پایان رسید.

نکته جالب این است که اگر کمیته استیناف جریمه یحیی را نبخشد، احتمالاً اسمار لاس ویرا سرمربی برزیلی در اولین نشست خبری حاضر خواهد شد. مگر اینکه یحیی دستیاران دیگرش مثل کریم باقری یا محمد عسگری را به جلسه بفرستد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما ۲۷ خرداد و یک هفته پس از پایان لیگ برتر بود که کمیته انضباطی رای خود را درباره بازی با ذوب آهن صادر کرد که در نتیجه سرمربی پرسپولیس به دلیل مشاجره و درگیری به پرداخت ۳۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. با تیم داوری در پایان مسابقه. . همین ممنوعیت برای فعال شدن دو جلسه معلق یحیی کافی بود.

با توجه به این موضوع، پرسپولیسی ها لایحه دفاعیه خود را تهیه و به دادگاه تجدیدنظر تقدیم کردند تا یحیی فرصت حضور روی نیمکت تیمش را داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس منتظر رای کمیته استیناف در خصوص جریمه ای است که منجر به فعال شدن محرومیت یحیی گل محمدی شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته جنجال شهرورد پایتخت باعث شد تا کمیته انضباطی برای یحیی گل محمدی که به دلیل دریافت کارت قرمز بازنشسته شده بود، 6 جلسه تعلیق (4+2) در نظر بگیرد. دراز مدت تیمش او را محروم کرد.

به دلیل این محرومیت، یحیی دیدار مقابل هوادر (کارت قرمز)، پیکان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور را از دست داد اما در بازی با شهر خودرو نیمکت نشین شد که البته چهار کارت به او کارت زرد داد. و عدم حضور در بازی با فجرسپاسی.

مشاجره با داور در پایان بازی با ذوب آهن به 30 میلیون تومان جریمه نقدی و فعال شدن دو جلسه محرومیت منجر شد.

به این ترتیب سرمربی پرسپولیس باید دو بازی دیگر در شروع لیگ برتر از همراهی تیمش محروم شود اما نکته مهم این است که در قسمت پایانی توقف می گوید: «این تصمیم قابل تجدیدنظر است. “

گل محمدی 6 بازی لیگ بیست و یکم را به دلیل جرایم مختلف از روی سکو تماشا کرد.

سرویس خبر شماره: 1837178
آگوست 16, 1401 @ 5:10 ب.ظ
7.3K امتیاز خبر|

6نقطه نظر

اسمار لاس دو هفته در نقش گل محمدی؟