تلخ ترین صحنه بازی: تونلی که راه ایران و هلند را باز نکرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید بعد از مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند، پرتکرارترین صحنه بازی ایران مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 تک به تک باشد که با بدشانسی مهدی طارمی به گل تبدیل نشده است. آخرین لحظه زمان اضافی


سرویس خبر شماره: 1856479
9 دسامبر 1401 ساعت 09:34
6.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

وقت های اضافه بازی 3 کابوس طارمی باقی ماند

مهاجم بوشهری تیم ملی که با دو گل مقابل انگلیس و یک پاس گل مقابل ولز به عنوان بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن تیم ملی در این جام لقب گرفت، در دقایق پایانی بازی شب گذشته این شانس را داشت تا ورزشگاه الثمامه را با همین گل سرنگون کند. یک گل و ایران مقابل هلند، اما ضربه ای که بعد از چالش با کارتر ویکرز بین پاهای ترنر رفت، توسط تیم ریم در یک قدمی دروازه مهار شد تا بهترین فرصت ایران برای گلزنی از دست رفت.

بازی شب گذشته مقابل آمریکا شانس مهدی طارمی برای صعود او و ایران به مرحله بعدی جام جهانی بود اما در نهایت اشک و ناراحتی برای ستاره فوتبال ایران و هوادارانش باقی ماند.

آه و حسرت تنها نتیجه ای بود که از آخرین موقعیت تیم ملی در بازی با آمریکا گرفتیم.

تلخ ترین صحنه بازی: تونلی که راه ایران و هلند را باز نکرد!

شرایطی که بخت طارمی مقابل پرتغال را یادآور شد و تلخی ناکامی شب گذشته را دوچندان کرد. البته گلزنی واقعاً سخت بود و از چرخشی که توپ با ضربه قدوس به مدافع پرتغالی مقابل دروازه روی پاتریسیو رسید تا کارترویکرها مانع رسیدن طارمی به توپ شوند، امان نشد. با از دست دادن فرصت ها

اما تونلی که مهدی طارمی با عبور توپ از بین پاهای مت ترنر، دروازه بان تیم ملی آمریکا و باشگاه آرسنال باز کرد، برای رساندن ایران به مرحله مقدماتی و رویارویی با هلند کافی نبود. به صورت متوالی ترسیم شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی