تلخ و باور نکردنی: جمجمه شهرانی له شد! (تصویر)

تصاویر منتشر شده از جمجمه مدافع عربستانی شدت مصدومیت این بازیکن را نشان می دهد.

تلخ و باور نکردنی: جمجمه شهرانی له شد!  (تصویر)

با این حال به نظر می رسد همه چیز تحت کنترل تیم پزشکی عربستان باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دقایق پایانی دیدار تیم های عربستان و آرژانتین و در حالی که شاگردان هروه رنار در حال دفاع از دروازه خود بودند، یک پاس روی دروازه این تیم با خروج دروازه بان عربستان همراه شد و یک درگیری شدید بین او و یاسر الشهرانی.

بلافاصله پس از پایان بازی، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان دستور داد این بازیکن با هواپیمای شخصی خود به آلمان منتقل شود تا مصدومیتش را درمان کند.

دروازه بان عربستانی که متوجه ضربه مهلکی که به مدافع هم تیمی وارد کرده بود از کادر پزشکی عربستان خواست تا سریعا وارد زمین شده و به مصدومیت شهرانی رسیدگی کنند و در عین حال از نگرانی روی زانوهایش نشست. و دعا کرد که اتفاق بدی برای شهرانی نیفتد. .

بعد از مصدومیت شدید بیرانوند و شکستگی بینی باید دید که وضعیت یاسر الشهرانی چگونه پیش خواهد رفت اما به نظر می رسد همه اکنون مطمئن باشند که او برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ساعاتی پیش سایت رسمی فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شهرانی تست های اولیه پزشکی را در دوحه پشت سر گذاشته و رئیس فدراسیون نیز وضعیت سلامتی این بازیکن پایتخت قطر را زیر نظر دارد.

البته در آن لحظه بازی ادامه داشت و بازیکنان آرژانتین تا آستانه امتیاز پیش رفتند، اما لحظاتی بعد با گریه های محمد العویس همه فهمیدند که افتادن یاسر الشهرانی روی زمین بیشتر و بیشتر شده است. اهمیت بیشتر دلایلی بیش از از دست دادن دقایق بازی

البته کارگردان بازی در اقدامی عجیب و هوشمندانه دوربین مدافع عربستان را برای نمایش انتخاب نکرد و تنها یک فریم از زمانی که هوشیاری خود را با دست نشان داد، پخش کرد.

صفحه ای که اخبار جام جهانی را پوشش می دهد این فیلم را منتشر کرده و نوشته است: «اشعه ایکس نشان می دهد که یاسر الشهرانی عربستانی فک و استخوان های صورت خود را شکسته است.
یاسر به دلیل خونریزی داخلی نیاز به جراحی فوری دارد.

اما حالا انتشار عکسی از جمجمه یاسر الشهرانی به خوبی وضعیت مصدومیت این بازیکن را نشان می دهد.


سرویس خبر شماره: 1855036
دسامبر 02, 1401 در 08:25
9.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر