تماس ساپینتو با استقلالی ها به این بازی بسنده نکنید

آنچه مسلم است فوتبال ادامه دارد. سیدحسین حسینی و روزبه چشمی و همه ملی پوشان چاره ای جز فراموشی رویارویی با انگلیس ندارند. بازی مقابل ولز و حتی مقابل آمریکا فرصت جدیدی برای جبران اشتباهاتتان است. و این یکی از چیزهای خوب فوتبال است که متوقف نمی شود. ماموریت سید حسین حسینی و روزبه چشمی به عنوان فارغ التحصیلان استقلال درست بعد از جام جهانی متوقف نمی شود. آنها پس از قهرمانی در سوپرجام، دربی و بقیه مسابقات لیگ برتر را پیش رو دارند. بنابراین اگر بخواهند بازی مقابل انگلیس را متوقف کنند، در آینده بازنده خواهند شد.

بدون شک سرمربی استقلال بعد از بازی تیم ملی مقابل انگلیس با روزبه چشمی و سیدحسین حسینی تماس گرفت تا آنها را تشویق کند. در این دیدار سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز مانند سایر بازیکنان نتوانستند عملکرد خوبی در فاز دفاعی ارائه دهند و در نهایت ملی پوشان با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند.

ریکاردو ساپینتو که یکی از ویژگی های خوب مربیگری او است، رابطه صمیمانه با بازیکنان است، او خوب می داند که یکی از وظایف سنگین این روزهایش این است که این دو بازیکن را به روزهای خوبشان برگرداند. دو بازیکنی که ممکن است به دلیل عملکرد مقابل تیم ملی انگلیس در مقابل ولز و آمریکا بازی نکنند. به اندازه آماده سازی تیم استقلال مهم است و به نظر می رسد. او پیش از این در استقلال امیرارسلان مطهری را از لیست فروش به مهاجم اول تیمش تبدیل کرد و به نظر می رسد سیدحسین حسینی و روزبه چشمی را به روزهای خوب فوتبالی خود بازگرداند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از عادات جالب سرمربی تیم استقلال شنیدن مدام از بازیکنان مصدوم و همچنین بازیکنان حاضر استقلال در اردوی تیم ملی است.

تماس ساپینتو با استقلالی ها به این بازی بسنده نکنید


سرویس خبر شماره: 1855051
02 دسامبر 1401 ساعت 10:02 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از تماس های جالب سرمربی استقلال پس از قهرمانی در سوپرجام، با ابوالفضل جلالی بود. بازیکنی که به دلیل سرماخوردگی در هتل اقامت کرد و همراه استقلالی ها به ورزشگاه نرفت و در جشن قهرمانی سوپرجام شرکت نکرد. ریکاردو ساپینتو بلافاصله پس از پایان بازی با این بازیکن تماس گرفت و قهرمانی تیم را به او تبریک گفت و برای او در تیم ملی و حضور شایسته در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.