تماس کونته مرا به تاتنهام آورد

ریچارلیسون گفت: “می دانم که چلسی می خواست من را به خدمت بگیرد و آرسنال با اورتون تماس گرفت تا در مورد انتقال من تحقیق کند. اما سپس تاتنهام وارد عمل شد و مبلغ مورد نیاز برای جذب من را پرداخت کرد. به همین سادگی است. مذاکرات بین طرفین بسیار باز و صادقانه بود. من برای تعطیلات به برزیل سفر کرده بودم که متوجه شدم تاتنهام برای انتقال من با اورتون وارد مذاکره شده است.

فراخوان آنتونیو کونته، علیرغم پیشنهادهایی از سوی تیم هایی مانند چلسی و آرسنال، عامل اصلی انتقال ریچارلیسون از اورتون به تاتنهام بود.

تماس کونته مرا به تاتنهام آورد


سرویس خبر شماره: 1845148
02 مه 1401 در 7:45 ب.ظ.
4.9 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ریچارلیسون:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اواخر بازار تابستان امسال بود که ریچارلیسون ستاره 25 ساله برزیلی اورتون با قراردادی 5 ساله به ارزش 60 میلیون پوند با تاتنهام به توافق رسید و به پایتخت انگلیس سفر کرد. در فصل تابستان اخبار زیادی مبنی بر علاقه باشگاه هایی مانند چلسی و آرسنال برای جذب این بازیکن منتشر شده است. اما ریچارلیسون فاش کرده است که آنتونیو کونته در جریان مذاکرات با او تماس گرفته و این گفتگو نقش مهمی در انتخاب مهاجم بزرگ تاتنهام داشته است.

من بسیار خوشحال بودم زیرا تاتنهام تیم بزرگی است. همه چیز بر سر مذاکره دو تیم برای رسیدن به توافق بود و در نهایت خوشبختانه این اتفاق افتاد. البته در همان مذاکرات بود که آنتونیو کونته با من تماس گرفت و به من گفت که چقدر دوست دارد به تیمش ملحق شوم و این تماس در تصمیم من موثر بود. “



مجله اخبار فوتبال خارجی