تمام دنیا از رئال می ترسند، رئال از بارسلونا می ترسد!

در دو بازی قبلی مقابل چلسی و پاری سن ژرمن، رئال توانست برگردد تا لیگ قهرمانان امسال را رویایی‌تر از همیشه بسازد. تنها فینال و لیورپول باقی مانده تا رئال چهاردهمین عنوان خود را در این رقابت ها کسب کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو منچسترسیتی را 3-1 شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. رئال بازی رفت را 4-3 شکست داد و تا دقیقه 90 با یک گل عقب بود که رودریگو در دو دقیقه دوبل کرد و کریم بنزما در 5 دقیقه ابتدایی وقت اضافه گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا رئال در فینال پاریس را به فینال برساند. . .فرستادن.

او گفت: “هنری هنوز مطمئن است که لیورپول در فینال پیروز خواهد شد.” من هنوز فکر می کنم لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا را خواهد برد. آنها از رئال مادرید قوی تر هستند، اما هیچ چیز را نمی توان در فوتبال پیش بینی کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823696 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:08 |
2017 |

0نظرات

تیری هانری:

ستاره فرانسوی سابق آرسنال و بارسا معتقد است که رئال فقط از یک تیم در جهان می ترسد و آن هم بارسلونا است.

تیری آنری ستاره سابق تیم فرانسه در مورد رئال مادرید و DNA خاص این تیم گفت:“فوق العاده است. هیچ کس باور نمی کرد که رئال بتواند سیتی را وقتی 90 دقیقه عقب بود حذف کند. آنها ویژگی منحصر به فردی دارند که در هیچ باشگاهی نمی توان آن را دید. به نظر من، همه تیم های دنیا از رئال می ترسند، اما خود رئال مادرید اینطور است. ترس از بارسا “بارسا تنها تیمی است که می تواند ترس را در رئال مادرید ایجاد کند.”