تمام شرایط آنتونیو کونته برای سرمربیگری پاری سن ژرمن

آنتونیو کونته که تا سال 2023 با تاتنهام قرارداد دارد، مهم ترین گزینه جانشینی مائوریسیو پوچتینو در پاری سن ژرمن است. شرایط را گذاشت.

جدی ترین گزینه برای جانشینی پوچتینو آنتونیو کونته است. کونته در اوایل نوامبر سال گذشته جایگزین Nono Spirito Santo در تاتنهام هاتسپر شد و 17 برد، سه تساوی و 10 باخت در 30 بازی برای تاتنهام به ثبت رساند.
میانگین امتیاز او در 22 بازی لیگ برتر 1.91 امتیاز است و امیدوار است بتواند این تیم را به رده چهارم جدول لیگ برتر برساند و در فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان را برای آنها کسب کند.
با این حال شایعاتی مبنی بر نارضایتی سرمربی ایتالیایی از وضعیت باشگاه شنیده می شود و او حتی مدعی شده تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد.

در این زمینه سرمربی ایتالیایی نیز شرایطی را تعیین کرده و در صورت تحقق آنها هدایت پاریس را بر عهده خواهد گرفت. او اول از همه می خواهد روی نقل و انتقالات کنترل کامل داشته باشد و هر خرید و فروش باید زیر نظر مستقیم او انجام شود. دوم اینکه او 30 میلیون یورو حقوق می خواهد که 13 میلیون یورو بیشتر از دستمزد فعلی او در تاتنهام است، رم بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821521 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 14:40 |
711 |

0نظرات

رسانه های فرانسوی گزارش می دهند

لوپاریزین در گزارشی مدعی شد که جدایی پوچتینو از پاری سن ژرمن در حال نهایی شدن است و تنها یک معامله مالی باقی مانده که قرار است به زودی توافق شود. در حالی که 12 ماه تا پایان قرارداد پوچتینو و کادرفنی اش باقی مانده است، 12.12.6 میلیون یورو به عنوان غرامت برای سرمربی آرژانتینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پیرامون مائوریسیو پوچتینو در حال به نتیجه رسیدن است و به نظر می رسد این مربی در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک کند. اگرچه آنها تنها چند هفته پس از پایان فصل این هفته قهرمان لیگ 1 فرانسه شدند، اما به نظر می رسد دوران او در این باشگاه که در ژانویه 2021 آغاز شد، رو به پایان است. ناکامی این باشگاه در فتح لیگ قهرمانان در این فصل ممکن است در تصمیم پاری سن ژرمن برای قطع رابطه با پوچتینو نقش داشته باشد. پاری سن ژرمن در آن دوره مغلوب رئال مادرید شد که نزدیک به صعود به دور بعد بود اما طوفان کریم بنزما در برنابئو به کار این تیم پایان داد.

به گزارش رسانه های فرانسوی، کونته علاقه زیادی به حضور در پایتخت فرانسه و جانشینی مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت پی اس جی دارد و ظاهرا در خفا به این موضوع اعتقاد زیادی دارد.
سرمربی سابق اینتر با مدیران پاری سن ژرمن صحبت کرده و به آنها گفته که دوست دارد روی نیمکت این تیم بنشیند و آنها او را به لیست مربیگری خود برای فصل آینده اضافه کردند.