تمجید رونالدو از سرمربی جدید منچستریونایتد/ چراغ سبز کریستیانو برای ماندن؟

برنده 5 توپ طلا ادامه داد: “امیدوارم موفق شویم، زیرا اگر فقط او موفق شود، تمام منچستر موفق می شود. برای او بهترین ها را آرزو می کنم. نه تنها ما بازیکنان بلکه هواداران نیز خوشحال و هیجان زده هستند.” باور کنید که سال آینده ما این لباس ها را خواهیم داشت.”

اخبار فوتبال خارجی –

این بازیکن 52 ساله که از سال 2017 هدایت آژاکس را برعهده دارد، سه بار قهرمان اردیویسه، دو بار جام حذفی هلند و سه بار قهرمان سوپرکاپ هلند شده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

منچستریونایتد که پس از جدایی سر الکس فرگوسن در سال 2013 دچار افت شدیدی شده است، فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد و آخرین قهرمانی شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس در سال 2013 بود.

کریستیانو رونالدو که تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 37 سالگی یکی از معدود بازیکنان خوب این فصل باشگاه بود، از اریک تانهاچ روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ حمایت کرد. این بازیکن هلندی که اخیرا با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی جدید یونایتد منصوب شده است، برای بازگرداندن شیاطین سرخ به اوج تلاش خواهد کرد. او همین چند روز پیش آژاکس را به قهرمانی اردیویژه هلند رساند و در آخرین بازی خانگی خود با هواداران آن تیم خداحافظی باشکوهی داشت.

رونالدو که در این فصل در 39 بازی بهترین گلزن شیاطین سرخ بوده و در 39 بازی در رقابت های مختلف 24 گل به ثمر رسانده است، گفت: چیزی که من فقط در مورد تاناخ می دانم این است که او در آژاکس کار فوق العاده ای انجام می دهد. یک مربی باتجربه اما باید به او زمان بدهید. “همه چیز باید آنطور که او می خواهد تغییر کند.”