تمدید قرارداد آرتتا در این بازار مدیریتی کاملا منطقی است

صبح همگی بخیر.

همانطور که انتظار دارید بسیار ساکت است. گرد و غبار به خوبی و واقعاً روی فصل نشسته است و اکنون همه چشم ها به تابستان است. یک نکته در مورد تجارت نقل و انتقالات که همه ما می خواهیم باشگاه انجام دهد این است که می تواند یک پنجره کاملاً پیچیده باشد. در حالت ایده آل، معاملات خود را زود انجام می دهید، اما با مسابقات قهرمانی اروپا در تابستان امسال، و کوپا آمریکا در آن سوی اقیانوس اطلس، این ممکن است آسان نباشد.

معاملات مربوط به بازیکنانی که در چنین رقابت‌هایی شرکت می‌کنند، معمولاً بعداً اتفاق می‌افتند، مگر اینکه از قبل به خوبی انجام شوند – و هنوز هیچ پیشنهادی وجود ندارد که آرسنال تا این حد در مسیر اهداف خود قرار دارد. نه اینکه ما به طور قطع بدانیم که آن اهداف چه کسانی هستند، اما این موضوعی است که باید به خاطر داشت زیرا مردم در مورد تازه واردان کمی عصبانی می شوند. چیزی که ما می توانیم نسبتاً از آن اطمینان داشته باشیم این است که میکل آرتتا و ادو دقیقاً می دانند که چه کسی را می خواهند، فقط در مورد انجام آن معاملات است.

صحبت از آرتتا، گزارش شده است که مذاکرات رسمی در مورد یک قرارداد جدید برای سرمربی شروع می شود – و صادقانه بگویم، اگر آنها تا رسیدن به یک قرارداد جدید فاصله زیادی نداشته باشند، بسیار شگفت زده خواهم شد. . در رویداد زنده هفته گذشته، ما یک سوال داشتیم که آرتتا چه مدت ممکن است در آرسنال بماند، و احساس من این است که او احساس می کند کارش انجام نخواهد شد تا زمانی که نقره ای را که همه ما آرزوی آن را داریم، نبرد. لیگ برتر، اول از همه، اما احتمالاً لیگ قهرمانان نیز.

ممکن است خیالی به نظر برسد، اما واضح است که جاه طلبی مستقیماً با استانداردهای بالای او و غیرقابل مذاکره گره خورده است. او بیش از یک بار در مورد اینکه چگونه می خواهد آرسنال بهترین باشد صحبت کرده است و برای تبدیل شدن به آن باید آرزوی کسب بزرگترین جام ها را داشته باشید. شما نمی توانید فقط بگویید “آه ما دوم شدیم و این خوب بود”. همانطور که خودش در آخرین روز فصل گذشته گفت:

راضی نباشید چون ما خیلی بیشتر از این می خواهیم و به آن می رسیم.

این یک خواهش برای هواداران بود تا از آنها بخواهند به حمایت خود از تیمی که بسیار نزدیک است ادامه دهند، اما در نهایت این اوست که با صدای بلند احساسش را می گوید. او می تواند به درستی از کاری که تیمش انجام داد احساس غرور کند، مثلاً در فصل قهرمانی خود در بازی های بیشتری نسبت به شکست ناپذیران، بازی های بیشتری را برد، اما برای آرتتا این تنها نشانگر پیشرفت خواهد بود، نه معیاری برای رضایت. او بیشتر می‌خواهد، باشگاه بیشتر می‌خواهد، بنابراین اگر می‌خواهید در این مرحله آن را چنین نامید، ادامه پروژه منطقی است.

برخی می گویند که تنها معیار واقعی موفقیت در مدیریت، جام هاست، اما این یک استدلال نسبتاً تقلیل دهنده است. بله، آرتتا باید ظروف نقره ای را به عنوان قسمت بعدی تکامل خود ارائه دهد، اما تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن کارهایی که در چند سال اخیر انجام داده ایم، زیرا در این مسیر جامی نداریم، برای من معنایی ندارد. البته، من از او می‌خواهم که تیمی بسازد که بتواند در هر چهار جبهه رقابت کند و از فینال‌های جام حذفی در طول مسیر لذت ببرد، همانطور که ما برای لیگ هم رقابت می‌کنیم، و مطمئنم او هم همینطور است. با این حال، این یک مدیر، یک تیم و یک باشگاه است که به وضوح با افراد باهوشی که در داخل و خارج از زمین تصمیم‌گیری می‌کنند، در مسیر درستی حرکت می‌کنند، و من مطمئن هستم که ما به آنجا خواهیم رسید.

نکته دیگری که در مورد تمدید قرارداد آرتتا می توان گفت، این است که بازار مدیریتی در حال حاضر واقعاً کاملاً بی ثبات است. فقط نگاه کنید که چگونه بایرن مونیخ برای یافتن جانشینی برای توماس توخل تلاش کرد. این یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپاست که به‌دنبال کسی است که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مشاغل بازی را برعهده بگیرد، و آن‌قدر بازیکنان ضربه‌ای داشتند که حتی سعی کردند قبل از انتصاب مدیری که ریاست آن را برعهده دارد، با توخل شرایط را اصلاح کنند. سقوط تیمش از لیگ برتر

شاید وینسنت کمپانی در آنجا کار خوبی انجام دهد، چه کسی می داند؟ اما در مورد گزینه های موجود چیزهای زیادی به شما می گوید که بایرن در آنجا به پایان رسید. بنابراین، حتی اگر افرادی وجود داشته باشند که ممکن است از یک سرمربی جدید در آرسنال حمایت کنند، آنها پیشنهاد می کنند چه کسی را جذب کنیم؟ کاری که آرسنال از زمانی که آرتتا هدایت آن را برعهده گرفت، به یک طرح اولیه برای سایر باشگاه ها تبدیل شده است. همه آنها یک مدیر جوان با ایده های تاکتیکی مدرن می خواهند که بتواند آنها را رقابتی کند. ما قبلاً آن را داریم، همراه با نوعی ثبات که تکرار آن برای برخی دیگر زمان مناسبی را می طلبد. کودک، آب حمام و غیره

من فکر می کنم به زودی چیزی در مورد قرارداد جدید آرتتا خواهیم دید. این ثبات در اوج ممکن است بخشی از نحوه انجام تجارت تابستانی ما باشد. توانایی گفتن به بازیکنان، “بهترین بازیکنان تمدید شده اند، سرمربی تمدید کرده است، بیا بخشی از این کار”، بنابراین من حدس می زنم که ما فقط کانال های رسمی را زیر نظر داشته باشیم و فقط منتظر بمانیم و ببینیم.

درست است، برای امروز صبح است. یک پنجشنبه عالی داشته باشید، فردا با بیشتر و یک Arsecast بازگردید. تا آن موقع.

https://arseblog.com/2024/05/extending-artetas-contract-makes-perfect-sense-in-this-managerial-market/ منبع: