تمرین گل گهر; قرار دادن ژنرال در نقطه کور


سرویس خبر شماره: 1836858
14 مرداد 1401 ساعت 12:22 |
326 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته اگرچه گل گهر چهارم شد، اما اگر هفت امتیاز از این تیم گرفته نمی شد، می توانست در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد.بازیکنان تیم.
این مربی باتجربه حالا و پس از صحبت هایی که در مورد جدایی امیر قلعه نویی و حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد، تمرکز خود را بر آماده سازی تیمش برای حضور دوباره در فصلی که اریک بایناما در لیگ قهرمانان آسیا نیز انجام می داد، گذاشته است. بازگشت به اردوی گلزنی می تواند روند خوبی را که در دو سال گذشته داشته اند ادامه دهد.
گل گهر در سال اول حضور امیر قلعه نویی مقام پنجم را کسب کرد و سال گذشته این تیم به مقام چهارم رسید. اما حالا در سومین سال همکاری، بازیکنان تیم امیدوارند در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی، قطعا سهمیه آسیایی را کسب کنند.
امیر قلانوی نیز برای رسیدن به این هدف مصمم است و همانطور که در عکسی که توسط ابوالفضل امیرزاده عکاس گل گهر گرفته شده می بینید، این مربی که در سال های اخیر بیشتر به عنوان ناظر و ناظر در کنار زمین حضور داشته است، در آخرین بازی خود تمرین تیم در او در بین بازیکنان دیده می شود و از نزدیک توصیه های فنی خود را به بازیکنان می رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امیر قلانویی و گلگهرسیرجان انگیزه های زیادی برای ادامه درخشش در فصل آینده دارند.