تندترین انتقاد واران; او اصلا فوتبالیست خوبی نیست.

رافائل واران فوتبالیست خوبی نیست و نمی‌دانم چرا باید از او به عنوان یک بازیساز در مرکز دفاع استفاده شود. پس از بازی با برنتفورد، تنهاچ متوجه شد که بازیکنان مورد نیاز برای سبک مورد نظر خود را ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل واران از زمان روی کار آمدن اریک تنهاچ به عنوان سرمربی جدید یونایتد به یکی از مهره های کلیدی او تبدیل شده و به زودی با پیراهن یونایتد در تلاش است تا از قهرمانی جهان برای کشورش دفاع کند.تیم فرانسه در قطر. .

اما پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد ضمن انتقاد از چند ستاره این تیم، تندترین انتقادها را متوجه واران کرد و گفت که او فوتبالیست خوبی نیست. واران که سال گذشته از رئال مادرید به یونایتد پیوست، فصل گذشته موفقیت چندانی کسب نکرد اما در این فصل به یکی از بازیکنان مورد علاقه اریک تنهاخ تبدیل شده است.

اسکولز در سخنرانی خود گفت: “وقتی لوئیس فن خال به یونایتد آمد، سعی کرد فوتبال مبتنی بر مالکیت را به تیم تزریق کند، اما این سبک به یونایتد نمی خورد. یونایتد تیمی است که دوست دارد موقعیت آفرینی کند و گل بزند. نه به این دلیل که محصول نهایی باید خوب به نظر برسد، بلکه باید تلاش کنند. این روزها وقتی دروازه بان پاس 10 متری می دهد تماشاگران عصبی می شوند. تنهاچ باید بداند که این نوع بازی برای بارسا و آژاکس خوب است اما برای یونایتد نه.

پل اسکولز برخی از بازیکنان منچستریونایتد را به شدت مورد انتقاد قرار داد و شدیدترین انتقادها را متوجه رافائل واران کرد و گفت که او فوتبالیست خوبی نیست.

تندترین انتقاد واران;  او اصلا فوتبالیست خوبی نیست.


سرویس خبر شماره: 1845755
07 مهر 1401 ساعت 20:02 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر