تنش در اینتر: چقدر در مقابل تیم های بزرگ ضرر می کنید!


سرویس خبر شماره: 1852557
17 نوامبر 1401 در 08:02 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به نظر می رسد سران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل راضی نیستند.

تنش در اینتر: چقدر در مقابل تیم های بزرگ ضرر می کنید!

بر اساس گزارش ها، پپ ماروتا، مدیر ورزشی این تیم امروز در تمرین اینتر با سیمونه اینزاگی دیدار کرد و با سرمربی جوان درباره وضعیت نگران کننده این تیم و اهمیت یک شوک صحبت کرد تا بازیکنان این تیم در دیدارهای بعدی بدرخشند. در لیگ ایتالیا اینتر در دو بازی بعدی خود در سری آ دو بازی سخت مقابل آتالانتا و ناپولی خواهد داشت و شکست در این دیدارها کار را برای اینزاگی روی نیمکت دشوار خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تعطیلات شهریورماه مسابقات داخلی بود که شرایط اینتر تغییر کرد و این تیم موفق شد در لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی های متوالی دست یابد. اما این هفته با نمایش ضعیف در تورین با دو گل مغلوب یوونتوس شدند تا تقریبا رویای کسب اسکودتو برای این تیم منتفی شود. اما اینتر در این فصل به خصوص در سری آ در مقابل تیم های مدعی عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و در مقابل لاتزیو، میلان، رم و حالا یوونتوس متحمل شکست شده است.

حالا گاتزتا دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شده است که پس از باخت غیرمنتظره یوونتوس در تورین، تنش هایی بین مدیران و سیمونه اینزاگی در باشگاه اینتر به وجود آمده است. تیم مدیریتی نراتزوری باز هم از شکست اینتر مقابل تیم های بزرگ و بهترین لیگ ایتالیا عصبانی هستند و در حال حاضر نه تنها برای فتح اسکودتو برنامه ریزی می کنند، بلکه حتی در رده چهارم قرار دارند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده کسب می کنند.