تنفر از سرمربی شهر خودرو در نشست خبری ترکید

سید عباسی در خصوص میزان دریافتی اعضای تیم شهرخودرو گفت: فکر می کنم در این هفته به 60 درصد برسد. آخرین پرداخت باشگاه دو روز پیش بود.

وی در پایان با بغض گفت: دو سال است که اینجا هستم و زمانی که ابومسلم بودیم پول آب معدنی نداشتیم، اما دو چیز بسیار خوب داشتیم. هواداران و حمایت مسئولان. باشگاه مشکلات زیادی داشت و ما در هفته آخر سال در لیگ ماندیم اما همیشه تماشاگر داشتیم. امسال هم آن را نداشتیم. خیلی موثره نمیدانم چه بگویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سید عباسی درباره علت این اتفاق گفت: اگر فلش بک را پس بگیریم ده مثال می زنم. همان بازی با نفت مسجد سلیمان را که بردیم، برای برد جان دادیم. 90 درصد از 7 جایگاه اول را داشتیم. در بازی با آلومینیوم اراک بیش از 5 موقعیت با گل 100 درصد داشتیم، بازی با گهر و نساجی. تصمیمات لحظه آخری ما اشتباه است و سعی می کنیم در عمل از آنها تقلید کنیم و کلیشه ها را تمرین نکنیم. من مشکل ما و عمل ما یا جای دیگری را نمی دانم. با توجه به جایگاهی که در جدول داریم، می‌توانیم آنچه را که می‌گویم، نظر دوستانم را توجیه کنیم، اما همانطور که همه ما شهادت می‌دهیم، موقعیت‌های وحشتناکی را از دست می‌دهیم و جایی که باید به پایان برسیم انجام نمی‌دهیم و به تیم‌ها فرصت می‌دهیم تا برنده شوند. جبران کردن. این بزرگترین مشکل ماست. فوتبال یک قانون نانوشته است. بیش از 15-16 بار به گل رسیدیم و گل نزدیم، آنهایی که در میانه راه تصمیم بدی گرفتند و پاس آخر را خوب ندادند.

سیدعباسی درباره اظهارات سرپرست شهر خودرو که معتقد است اتاق فکری در مشهد علیه این تیم وجود دارد، گفت: فوتبال بخشی از زندگی ماست نه همه زندگی. در این دوره هزار دوست یافتن کافی نیست، یک دشمن هم زیاد است. من اینطور زندگی کرده ام و همینطور جلو می روم. به خدا من اصلاً در این موضوع دخالت نمی کنم و وظیفه من نیست. من مربی این تیم هستم و باید حواسم به کارهای فنی باشد. اگر از من بخواهند و پیشنهادی بخواهند اما نه اینکه بخواهم قضاوت کنم. می توانید از آنها بپرسید. من سعی می کنم صادقانه به سوالات پاسخ دهم زیرا این کار من است. این سوال عجیبی است برای استان خراسان و تیم شهرخودرو؛ من می توانم احساس کنم که بسیاری از مردم از این موضوع ناراحت هستند، اما کسی برای انجام آن نیامده است. نمی خواهم بگویم مقصر کیست اما اصلا حمایت نشدیم. نه تنها در شهر در لیگ، استانداردهای دوگانه و جنگ با زمین و زمان مورد حمایت نبودیم.

وی در پاسخ به اینکه امروز از حضور تماشاگران استفاده نکردند، گفت: «از چه امتیازی برای استفاده از حضور تماشاگران استفاده کردیم؟ آیا حضور آنها می تواند تاثیری نداشته باشد؟ مقصر کیست؟ نمی دانم. ما سه روز پیش‌نویسی نوشتیم و امیدوار بودیم امروز مردم را ببینیم.

داوود سید عباسی پس از بازی با صنعت نفت در نشست خبری سخنان تکان دهنده ای را بیان کرد.

سرمربی خودرو در واکنش به اینکه باشگاه اعلام کرد چه کسانی با حضور هواداران خود در ورزشگاه مخالف هستند، گفت: هیچکس به حضور هواداران اعتراضی نکرد و گفتند ورزشگاه ثامن زیرساخت ندارد، سرویس بهداشتی ندارد. آنها خودشان نیستند، بلکه خدایشان است.

وی در پاسخ به اینکه آیا از تعویض های خود راضی بود یا نه، پاسخ داد: خیر. جایگزین های ما همیشه میله های ما بودند. ما همیشه سعی می کنیم 90 دقیقه را تقسیم کنیم زیرا سبک بازی تیم ما این است که به دلیل دویدن زیاد بچه ها می توانیم در نیمه دوم با تعویض بازی را پیش ببریم. این در اکثر بازی‌ها جواب می‌دهد، اما گیمرها یک روز خوب و یک روز بد را سپری می‌کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر خودرو امروز در کمتر از ده دقیقه پیش از کسب سه امتیاز بازی با صنعت نفت به تساوی رسید تا در انتهای جدول باقی بماند. داوود سید عباسی پس از این بازی با چهره ای غمگین در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی را خیلی خوب و با فشار زیاد شروع کردیم و توانستیم گلزنی کنیم. بعد از گل، نبض را در اختیار داشتیم و مسابقه همان طور که دوست داشتیم برای ما پیش می رفت. در 10-15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، بازی همانطور که می خواستیم پیش رفت. با توجه به شرایط جدول، هر چه جلوتر می رفتیم، استرس و ترس تیم ما بیشتر می شد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم.

وی گفت: من عذرخواهی می کنم زیرا همیشه سعی می کنم حتی در بدترین شرایط به اینجا بیایم زیرا رسالت شما و وظیفه من پاسخگویی است. من همیشه قبل از بازی ها حضور داشتم و دیروز در مشهد بودم اما از من خواستند رای بدهم. همیشه سعی می کنم قبل و بعد از بازی حضور داشته باشم و امروز بابت تاخیر عذرخواهی می کنم. من واقعا خوشحال نبودم در این مدت سعی کردم صریح و صادقانه صحبت کنم اما امروز واقعا حالم خوب نبود.

وی در پاسخ به اینکه ترجیح نمی داد بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، گفت: ما اینجا داد زدیم. من کارمند باشگاه هستم و کار دارم. باشگاه به من می گوید کجا تمرین کنم و کجا بازی کنم، و من انجام می دهم، اما گاهی اوقات آنچه را که احساس می کنم، می گویم. اگر آنها می توانند انجام می دهند و اگر نتوانستند من باید کارم را انجام دهم. آخرین باری که به بازی رفت با گل گهر سیرجان بود که گفت پول را واریز کرده ایم و هیئت تدارکات گفت بازی نمی تواند آنجا برگزار شود. اتفاقا بازی باید اونجا انجام بشه چرا که نه؟ ما بازی نمی کنیم که تیم های دیگر بازی کنند. این ورزشگاه یکی از مدرن ترین ورزشگاه های کشور است. ورزشگاه پشیمان شد که نتوانست میزبان بازی های آسیایی باشد. زمانی که تیم به آسیا رفت من آنجا بودم و پشیمان شدیم که نتوانستیم آن را در آسیا نشان دهیم. آنجا به عنوان مربی روی نیمکت نشستم و دیدم چقدر خوب است و چقدر زیباست. ما نمی توانیم از آن استفاده کنیم. اصلاً در حوزه من نیست که درباره این مشکل صحبت کنم، اما آیا کسی دوست ندارد در ورزشگاه امام رضا بازی کند؟ ما دوست داریم آنجا راه برویم و روی سکو بنشینیم و تماشا کنیم. در مورد بازی چطور.

وی افزود: صنعت نفت با تعویض هایی که انجام داده به بازی طولانی روی آورده است. ما در گرفتن توپ خیلی خوب بودیم و در حمله می توانستیم بهتر عمل کنیم اما متاسفانه نتوانستیم این مشکل را در تیم حل کنیم. در بازی های اخیر بالای 14-15، ما موقعیت های بالای 90 درصد را از دست می دهیم. در بازی قبلی با گل گهر بازی باید 5-1 می شد اما 3-3 بود. ما اصلا از فرصت هایمان استفاده نمی کنیم و زمانی که بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم، استفاده نمی کنیم. مشکل بزرگی در تیم ما بود و با هیچ روش و تغییری نتوانستیم آن را برطرف کنیم و این مشکل به تیم ها فرصت می دهد تا به بازی برگردند.


سرویس خبر شماره: 1822745 |
15 ژوئن 1401 ساعت 00:54 |
1,516 امتیاز خبر|

0نظرات

در مشهد اتاق فکری علیه تیم ما راه اندازی کردند.

او گفت: تا دیشب نمی دانستیم بازی مان کجا خواهد بود. زیرساخت اینجا نیست؟ به ما گفتند زیرساخت وجود ندارد و در مورد بلیت فروشی صحبتی نکردند. گفتند ورزشگاه ثامن زیرساخت ندارد. ما در مشهد سالن ورزشی نداریم که زیرساخت داشته باشد؟
وی سپس به خبرنگاری که گفته بود باشگاه پیام ده روز حضور تماشاگرانش را زیر نظر داشت و بالاخره با تماشاگران بازی می کرد اما باشگاه شهر خودرو در تهران است و چیزی را دنبال نمی کند، پاسخ داد: خیلی از تیم ها در جریان نیستند. شهرستان و در تهران هستند.

سید عباسی در پاسخ به اینکه هیچ تیمی با شهرش قهر نیست، گفت: روز اولی که آمدم به این نیت آمدم که بتوانم مشکل را حل کنم اما اختلاف عمیق و سنگینی بود. من قضاوت نکردم و نمی توانم. من نیمه اول سال گذشته مدیرعامل بودم و بعد از اتفاقات به دلیل یک سری مشکلات نتوانستم باشم و از مشکلات بی خبر بودم. امسال هم هرکسی که پای صحبت نشسته است این حق را به خود می دهد. اومدیم یه مسیری رفتیم دیدیم اونقدر عمیقه که نمیشه اسمش رو دعوا گذاشت.

سید عباسی در پاسخ به این سوال که آیا سایت و زیرساخت های باشگاه شهر خودرو آماده است، گفت: ما نمی توانستیم رایگان این کار را انجام دهیم؟