تنهاچ: بازیکنان من بسیار متمرکز و پرانرژی هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یونایتد تمرینات پیش فصل خود را با سرمربی جدید آغاز کرده و روزهای پرکاری را پشت سر او دارد.
آنها قرار است در تور پیش فصل به تایلند و استرالیا بروند سپس قبل از شروع فصل و بازگشت به اولدترافورد به نروژ نیز سفر کنند تا در آنجا اردوی تدارکاتی برگزار کنند.
در آستانه شروع این تور، تنهاچ به وب سایت رسمی یونایتد گفت: “ما می خواهیم یک سبک فوتبال فعال و پویا در زمین با توپ و بدون توپ ارائه کنیم. هدف ما تلاش و انجام این کار است.” این سبک بازی پویا را در تیم پیاده کنید.”
وی در توضیح استفاده از این سبک در همکاری با بازیکنان یونایتد گفت: ما شجاع هستیم و تمایل داریم توپ را در اختیار داشته باشیم تا گزینه هایی برای یکدیگر ایجاد کنیم، اما در عین حال می خواهیم از سبک خودمان برای پرسینگ استفاده کنیم. با هم وقتی توپ نداریم.”

سرمربی هلندی از شرایط بازیکنانش تمجید کرد و افزود: می خواهم به این تیم انرژی بیاورم، اما باید بگویم بازیکنان در شرایط واقعا خوبی هستند، آنها تمرکز زیادی دارند و انرژی زیادی به این تیم می آورند. می بینید که آنها عاشق فوتبال هستند، آنها عاشق بازی با هم هستند و خیلی خوب با هم کار می کنند.”
سرمربی جدید یونایتد در مورد توری که در انتظار این تیم است گفت: “بزرگترین فایده ما از این تور این است که دو هفته فرصت داریم تا به هم نزدیک شویم و همدیگر را بشناسیم زیرا می خواهم بیشتر در مورد آنها بدانم و آنها می خواهند درباره من بیشتر بدانید. به مربیان و دستیارانم اطلاع دهید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد از عملکرد بازیکنانش در تمرینات پیش فصل راضی است.


سرویس خبر شماره: 1832723
18 جولای 1401 ساعت 13:21 |
586

1نقطه نظر