تنهاچ: رونالدو به من گفت که می ماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شنبه شب در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف برنتفورد خواهد رفت، اما شایعات پیرامون تصمیم کریستیانو رونالدو برای جدایی از این تیم همچنان ادامه دارد.
این بازیکن که در آستانه تمرینات پیش فصل از تصمیم خود برای جدایی از این باشگاه خبر داد و آنها را در تور پیش فصل تایلند و استرالیا همراهی نکرد، چند روز مانده به شروع فصل جدید تمرینات خود را برای این تیم از سر گرفت. .
با این حال، چندین رسانه انگلیسی مدعی شده اند که ستاره پرتغالی همچنان در حال بررسی گزینه های خود برای جدایی از منچستریونایتد است و شکست هفته اول لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون باعث شد تا او به طور جدی تر به فکر جدایی از اولدترافورد بیفتد، به خصوص که در این فصل، یونایتد نتوانست سهمیه خود را کسب کند. حضور در لیگ قهرمانان اروپا


با این حال تنهاچ در کنفرانس مطبوعاتی دیروز پیش از بازی برایتون به این موضوع اشاره کرد که رونالدو به او گفته تصمیمی برای جدایی ندارد.
سرمربی هلندی در پاسخ به سوالی مبنی بر عزم این بازیکن برای جدایی از یونایتد گفت: اصلاً این چیزی نیست که او به من گفته است. برای این فصل بر روی حضور این بازیکن در ترکیب متمرکز هستیم.”
به نظر می رسد تنهاخ قصد دارد رونالدو را از هر طریق ممکن برای ادامه حضورش در یونایتد در فصل آینده متقاعد کند و او تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838000
22 اوت 1401 ساعت 10:00
2.3K |

0نقطه نظر

اریک تنهاخ سرمربی منچستریونایتد از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در این تیم مطمئن به نظر می رسد.