تنهاچ: رونالدو می تواند درخشش فصل قبل را تکرار کند

اریک تنهاچ سرمربی منچستریونایتد معتقد است کریستیانو رونالدو آماده درخشش مجدد در این تیم است.

تنهاچ: رونالدو می تواند درخشش فصل قبل را تکرار کند


سرویس خبر شماره: 1850557
06 نوامبر 1401 ساعت 19:41 |
279

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد یکشنبه در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام خواهد رفت.
شاگردان تن هاچ در هفته های گذشته نمایش خوبی در لیگ برتر داشته اند و حالا دوباره آماده حضور در این رقابت ها هستند و پس از قهرمانی در لیگ اروپا به روند خوب خود در لیگ ادامه می دهند تا فاصله خود را با بالای جدول کم کنند. . .
تنهاچ در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت: قدرت دفاعی وستهم بسیار خوب است. آنها از نظر بدنی هم خوب هستند و بازی سختی در پیش داریم. بنابراین ما باید روی توپ واقعا خوب باشیم و دینامیک مناسبی برای یافتن فضا داشته باشیم. ما می دانیم که باید خوب بازی کنیم زیرا آنها حملات خطرناکی دارند. بازی یکشنبه سخت تر از بازی با شریف است.

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو این شانس را خواهد داشت که 24 گلی که فصل گذشته برای یونایتد به ثمر رساند، تکرار کند، گفت: “این به او بستگی دارد، اما فکر می کنم اگر تمام موقعیت هایی را که ایجاد می کند در نظر بگیرید. می توانید ببینید که او یک بازیکن فعال دارد. حضور در زمین “شما می توانید ببینید که او در قرار گرفتن در موقعیت مناسب بسیار خوب است و من می دانم که او نقطه پایانی را دارد، بنابراین بسیار ممکن است.”
وی همچنین درباره احتمال بازگشت رونالدو به تیم اصلی یونایتد در لیگ برتر افزود: بله، می دانم که برخی چنین نظری دارند، اما من دو تیم اروپایی و لیگ برتری ندارم، به حریف نگاه می کنم و نیازهای تیم را در نظر بگیرید. در حال حاضر تمرکز من روی بازی وستهام است. “ما برای پیروزی به 11 بازیکن نیاز نداریم، ما به کل تیم نیاز داریم.”