تنهاچ: فقط رونالدو زودتر ورزشگاه را ترک نکرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد شایعات پیرامون آینده کریستیانو رونالدو صحت نداشته باشد و او در اولدترافورد خواهد ماند. این هفته شیاطین سرخ در افتتاحیه فصل لیگ برتر به مصاف برایتون می روند و ماموریت دشوار اریک تن هاچ در این باشگاه در آستانه آغاز است. حالا سرمربی جدید منچستریونایتد در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شده و مدعی شده است که اگر خبری از فرانکی دی یونگ باشد، به زودی همه متوجه خواهند شد.

امکان جذب بازیکنان جدید؟ ترجیح می دهم قبل از شروع فصل، خریدهای جدیدی به تیم اضافه شوند، اما در کل از تیم راضی هستم. من بازیکنان جدید را دوست دارم و همه با هم کار می کنیم تا در فصل جدید بدرخشیم.

آینده کریستیانو رونالدو؟ واقعا از حضور این بازیکن در رختکن خوشحالم. ما یک مهاجم نوک در تیم داریم و رونالدو نیز در این تیم حضور دارد. خواهیم دید که آیا او در ترکیب اصلی مقابل برایتون خواهد بود یا خیر. بازیکنان دیگری هم بودند که زود ورزشگاه را ترک کردند اما تمام توجهات به رونالدو است و این درست نیست. کمی تحقیق کنید متوجه می شوید که بازیکنان دیگر این کار را انجام داده اند.

احتمال توافق با فرانکی دی یونگ؟ آیا ما آن را می خواهیم؟ نمیدونستم. همه به دنبال جذب بازیکنان با کیفیت هستند، اما من نمی توانم در مورد بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه دیگری صحبت کنم. اگر خبری باشد شما هم می دانید. من از ترکیب فعلی تیم در خط میانی راضی هستم و همانطور که در پیش فصل دیدیم، آنها خیلی خوب کار کردند. ما تیم خوبی داریم، اما همچنان می توانیم تیم خود را تقویت کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد تاکید کرد که از حضور کریستیانو رونالدو در تیمش خوشحال است.

اریک تن هاچ گفت: “مثل هر فصل، شروع این فصل برای من هیجان انگیز است. وقتی وارد یک تیم جدید می شوید، کار سختی در پیش دارید، اما ما واقعا مشتاقانه منتظر بازی یکشنبه هستیم. برایتون بازی خوبی دارد. تیمی که لیاقتش را دارد. فوتبال جذابی ارائه می دهد که من آن را دوست دارم. ما به رقابت در تیم نیاز داریم و در شروع یک فصل طولانی با بازی های زیاد هستیم. ما به بازیکنان خوب زیادی نیاز داریم و آنها به اندازه کافی برای شروع بازی جدید آماده هستند. فصل


سرویس خبر شماره: 1836916
آگوست 14, 1401 @ 6:38 ب.ظ
762 امتیاز خبر

0نقطه نظر