تنها اختلاف رئال مادرید و کیلیان امباپه حل شده است

پاری سن ژرمن در ماه های اخیر به شدت برای تمدید قرارداد امباپه تلاش کرده است، اما به نظر می رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد تابستان آینده پیاجیو را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند. حتی در هفته های اخیر اخباری مبنی بر قرارداد امباپه با رئال مادرید منتشر شده است و برخی منابع مدعی شده اند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی امضا شده است اما این موضوع هنوز تایید نشده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته همه منتظر اعلام رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی یک پیشنهاد 200 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن برای جذب امباپه ارائه کرد، اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی بتواند حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس بماند.

با این حال، آخرین گزارش ها حاکی از وجود مشکل در انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید است که به حق تصویر این ستاره فرانسوی مرتبط است. بازیکنان 50 درصد از حقوق تصویر خود را به باشگاه اهدا می کنند، اما در مورد امباپه، گفته می شود که ستاره فرانسوی درصد بیشتری از آن را می خواهد.


سرویس خبر شماره: 1823354 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 22:06 |
5,770 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش گاتزتا، رئال مادرید و کیلیان امباپه بر سر موضوع حق تصویری ستاره فرانسوی به توافق رسیدند.

در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت با انتشار گزارشی مدعی شد که اختلاف رئال مادرید و امباپه نیز حل شده است و به نظر می رسد دیگر مشکلی برای انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو وجود نداشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی