تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی با همان سبک قبلی

مراسم شب گذشته علاوه بر موضوع اصلی، جذابیت های دیگری نیز داشت و چهره هایی در آن حضور داشتند که مانند لباس های قبلی تیم ملی که به نمایش درآمده بود، برخی از یادگارهای فوتبال ایران را در بر می گیرد.

محمد فنایی، داور اسبق فوتبال ایران یکی از حاضران در این مراسم بود. او را یکی از ماندگارترین و مهم ترین ایرانیان تاریخ جام جهانی می دانند. فنایی دومین داور فینال جام جهانی 1994 بین برزیل و ایتالیا بود.

فنایی که وارد دهه هفتم زندگی خود شد، در مراسم شب گذشته خود با حفظ سبک همیشگی خود، خاطره ای از 28 سال پیش و حضورش در فینال جام جهانی 1994 بین برزیل و ایتالیا را یادآور شد.

تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی یکی از مهمانان ویژه مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بود.

تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی با همان سبک قبلی

با گذشت سال ها از آن اتفاق، فوتبال ایران مانند گذشته هنوز نماینده دیگری در فینال جام جهانی نداشته است. فنایی مثل همیشه با استقبال گرم اهالی فوتبال مواجه شد. با توجه به اینکه احتمال حضور تیم ملی در فینال جام جهانی 2022 تقریبا غیرممکن به نظر می رسد، تنها در صورتی انحصار این رکورد را از دست خواهند داد که علیرضا فغانی بتواند در این دوره از بازی فینال حضور یابد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لباس جدید تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با حضور جمعی از اهالی فوتبال رونمایی شد. این کیت تولید شرکت مجید در جام جهانی 2022 قطر مورد استفاده تیم ملی فوتبال ایران قرار خواهد گرفت.


سرویس خبر شماره: 1852616
18 نوامبر 1401 ساعت 08:23 |
845 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تنها فغانی می تواند رکورد انحصار فنایی را بشکند