تنها خرید نیم فصل استقلال مشخص شد/ گزینه خارجی ساپینتو برای جانشینی سیاوش یزدانی

در واقع بازیکن جدیدی که به ترکیب استقلال اضافه شده، ایرانی نیست. استقلال در حال حاضر سه بازیکن خارجی در لیست دارد که یکی از آنها آسیایی است و طبق قانون یک بازیکن خارجی از اروپا یا سایر قاره ها به جز آسیا می تواند به لیست اضافه شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیش بینی ها حاکی از این بود که کاوه رضایی احتمالا جانشین سیاوش یزدانی می شود و شب گذشته نیز زمزمه هایی مبنی بر فسخ قرارداد او با تراکتورسازی به گوش می رسید. به خصوص اینکه این بازیکن به اصفهان نرفت اما واقعیت این است که باشگاه در تلاش است تا یک بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کند. بازیکنی در پست شماره 10. استقلال چند هافبک با تجربه خوب در ترکیب دارد، اما ریکاردو ساپینتو به دنبال یک هافبک دونده و پاسورهایی مانند آلوز تراکتور است تا به ترکیب اضافه کند و حالا لیستی از چند نفر را به باشگاه داده است. بازیکنان خارجی با رفع رویای استقلال برای باز کردن پنجره و جا انداختن در لیست طی چند روز آینده، یک بازیکن خارجی جدید همانطور که گفته شد در پست 10 به جمع آبی پوشان اضافه می شود.

در آخرین ساعات نقل و انتقالات که سیاوش یزدانی از حضور در دفتر باشگاه برای فسخ قرارداد خودداری کرد، باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد آن بازیکن را فسخ کرد. این یعنی استقلال می تواند در روزهای آینده یک بازیکن آزاد با استفاده از سهمیه فیفا اضافه کند. سیاوش یزدانی با فسخ قراردادش در نقل و انتقالات زمستانی می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم جدیدی بپیوندد که احتمالا سپاهان خواهد بود.