تنها شانس ماندن ستاره نیمکت نشین پرسپولیس

در آن زمان عنوان شد که تراکتور پس از تطمیع پاکدل، به دنبال لطف هم بوده اما طلب 20 میلیاردی بوده است! حضور این بازیکن تبریزی در تراکتور رد شد. حالا لیگ برتر و جام حذفی با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و سیامک نعمتی حتی نتوانست در لیست شماره 101 دربی باشد!

شماره 88 جزو بازیکنانی بود که در لیست مازاد نیم فصل قرار داشت اما درخواست شخصی او و همچنین مدیریت باشگاه مانع از رفتن او برای ادامه تمرینات با پرسپولیس شد.

در یک مورد ممکن است شماره 88 در پرسپولیس بماند. اگر واقعا یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شود، شاید با نظر سرمربی بعدی این تیم جدایی سیامک نعمتی منتفی شود.

از روزی که مشخص شد سیامک نعمتی و حامد پاکدل شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارند، گمانه زنی ها درباره مقصد این دو بازیکن آغاز شد. پاکدل البته خیلی زود تیم جدیدش را مشخص کرد و با تراکتورسازی معامله کرد تا نعمتی با تیم های مختلف مذاکره کند.

این مطلب را نیز بخوانید: پیشنهاد وسوسه انگیز برای گل محمدی/ سرمربی پرسپولیس لژیونر می شود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نعمتی با این حال کوچکترین فرصتی برای خودنمایی پیدا کرد تا از مدار فکری یحیی خارج شود و به عنوان بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست نتوانست کمکی به قرمزها کند.

همین موضوع باعث شد تا اخم های سیامک نعمتی در جشن قهرمانی با شوخی و خنده هم تیمی هایش باز شود. در چنین شرایطی طبیعی است که سیامک نعمتی به جدایی از پرسپولیس و ادامه حضور در تیم دیگری فکر کند اما…

از آنجا هم انتظار می رود سیامک نعمتی یکی از باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس عجله ای برای جدایی از این تیم نداشته باشد و با صبر و حوصله تیم بعدی خود را انتخاب کند!