تنها چیزی که می تواند قهرمانی را از آرسنال بگیرد (عکس)

مدافع جوان آرسنال که در بازی قبل اشتباه بزرگی مرتکب شده بود، در دقیقه 77 وقتی توپ بلند ارسالی از زمین حریف را به راحتی مهار کرد، آن را به رمزدیل پاس داد و حتی توپ را به بیرون زد! سالیبا اما گزینه اشتباه را انتخاب کرد و با یک حرکت غیرضروری به سمت توپ فرگوسن را از پیش رو برداشت تا این بازیکن در موقعیت تک به تک گل دوم برایتون را به ثمر برساند. بدون شک چنین اشتباهاتی در بازی های بزرگی که آرسنال در هفته های آینده پیش رو دارد، می تواند برای این تیم گران تمام شود. حتی به قیمت از دست دادن عنوان و قهرمانی؛ زیرا تیم های بزرگ به اشتباهات پاسخ های صریح تری خواهند داشت.

1786893



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال در آخرین بازی خود در سال 2022 با نتیجه 4-2 برایتون را شکست داد. شاگردان آرتتا با این برد اختلاف خود را با تیم دوم (سیتی) به 9 امتیاز رساندند. حالا آنها را می توان شانس اول قهرمانی نامید. البته اگر یک سری اشتباهات در بازی های بزرگ تکرار نشود.


سرویس خبر شماره: 1862220
10 ژانویه 1401 @ 11:27 ب.ظ
816 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تکرار این اشتباهات مرگبار توسط صلیبا و دیگران

خطای مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، در دقایق پایانی برای آرسنال مشکلاتی ایجاد کرد.

تنها چیزی که می تواند قهرمانی را از آرسنال بگیرد (عکس)

آرسنال نیمه اول دیدار مقابل برایتون را با برتری 2-0 به پایان رساند و در اوایل نیمه دوم یک گل دیگر به ثمر رساند تا در آستانه پیروزی قرار بگیرد. این تیم پس از گل سوم دروازه خود را باز دید اما خیلی زود یک گل دیگر به ثمر رساند تا حساب کار را 4-1 کند. پس از آن بود که خطای مهلک سلیبا، حریف را به گل دوم رساند.

1786891

یک پاس بلند از زمین برایتون در عمق خط دفاعی آرسنال با خطای سالیبا به فرگوسن رسید و آن بازیکن توانست گل دوم را وارد دروازه توپچی ها کند در حالی که رمزدیل نیز موفق به خروج از دروازه نشد. پس از این گل، آرسنال تحت فشار زیادی قرار گرفت تا اینکه کار به پایان رسید. فشاری که حتی می تواند باعث از دست رفتن پیروزی ارزشمند امشب شود.

1786892